loading...

سفارش طراحی انواع وب سایت

بازدید : 37

امکانات و قابلیت های طراحی سایت تبلیغات

مانند هر وب سایت دیگری، سایت طراحی تبلیغات هم باید قابلیت ها و امکانات مناسبی داشته باشد تا بتواند افراد را جذب کند. به صورت خلاصه، مهم ترین هدفی که باید داشته باشید این است که رضایت کاربر را فراهم نمایید. در تمامی تصمیماتی که برای ساخت سایت تبلیغات می‌گیرید باید رضایت کاربر را در نظر داشته باشید.

 

امکانات و قابلیت های طراحی سایت تبلیغات

مانند هر وب سایت دیگری، سایت طراحی تبلیغات هم باید قابلیت ها و امکانات مناسبی داشته باشد تا بتواند افراد را جذب کند. به صورت خلاصه، مهم ترین هدفی که باید داشته باشید این است که رضایت کاربر را فراهم نمایید. در تمامی تصمیماتی که برای ساخت سایت تبلیغات می‌گیرید باید رضایت کاربر را در نظر داشته باشید.

دسته بندی های مناسب در طراحی سایت نیازمندی ها

شما ممکن است در طول فعالیت خود، هزاران آگهی در زمینه های مختلف را ثبت کنید. داشتن دسته بندی های مناسب به کمک کاربران می‌آید. آن ها چه بخواهند در سایت شما آگهی درج کنند و چه بخواهند آگهی های موجود را مرور کنند، دسته بندی های مناسب کارشان را راحت تر می‌کند.

اهمیت این موضوع را با ذکر یک مثال برای شما توضیح می‌دهیم.

ال سی دی گوشی یکی از همکارانمان دچار مشکل شده بود. مرکز تعمیر موبایل به او گفته بود تنها راه حل این است که یک گوشی از همین مدل پیدا شود تا بتوانیم ال سی دی را جایگزین کنیم. مدل قدیمی گوشی، باعث شده بود که ال سی دی آن به صورت نو در بازار موجود نباشد. بماند که ما چقدر اصرار کردیم که همکار گرامی بی خیال این گوشی شود، اما این گوشی برایش هدیه ارزشمندی بود و دوست داشت از آن استفاده کند. خلاصه برای تهیه مدل مورد نظر از گوشی به وب سایت های تبلیغات و نیازمندیهای زیادی سر زدیم. چشمتان روز بد نبیند! یکی از این وب سایت ها تنوع زیادی در موبایل ها داشت اما مگر می‌شد دنبال مدل مورد نظر گشت؟ 

ما مجبور بودیم از میان آگهی های فروش یخچال، گیره های مو، بوت، فرش و... به دنبال مدل موبایل مورد نظر بگردیم. آخرین راه حلی که به ذهنمان رسید این بود که با کارشناسان مجموعه تماس بگیریم و از آن ها بخواهیم موبایل مورد نظر را برایمان پیدا کنند! همکارمان توانست از طریق همین مجموعه موبایلش را رو به راه کند و در عوض ما هم وب سایت شان را رو به راه کردیم. الان می‌توان با چند کلیک ساده، مورد مد نظر را جستجو کرده و در این وب سایت پیدا کرد.

اجازه درج اگهی برای کاربر در ساخت سایت تبلیغات

شما باید به کاربران خود اجازه دهید به راحتی به درج تبلیغات بپردازند. سخت گیری بیش از اندازه برای این مورد لازم نیست. وب سایت تبلیغاتی که مثال زدیم را به یاد دارید؟  بعدا که ما در راستین وب، به پیشنهاد مدیر مجموعه،  برای بهبود وب سایت شان به بررسی قسمت های مختلف آن پرداختیم ایرادات زیادی را متوجه شدیم. یکی از این ایرادات سخت گیری در قسمت درج آگهی بود. افراد مخصوصا افرادی که در قالب یک شرکت یا موسسه می‌خواستند به درج اطلاعات بپردازند، باید اطلاعات بسیار زیادی را وارد می‌کردند. در حقیقت برای درج آگهی در این سایت گذر از هفت خوان رستم لازم بود! این مورد در ساخت وب سایت تبلیغات بسیار مهم است و باید در نظر گرفته شود. به یاد دارید که گفتیم مهم ترین موضوع کاربر و مشتری شماست؟

البته این موردی بود که ما برای این وب سایت برطرف نموده و اصلاح کردیم.

پکیج های مناسب در طراحی سایت تبلیغات

ارائه قابلیت های مختلف در سطوح مختلف بسیار برای مشتریان جذاب است و باعث می‌شود با وب سایت شما احساس راحتی کنند. به عنوان مثال در نظر بگیرید که برای خرید لباس به یک وب سایت مراجعه می‌کنید. با فیلترهای مشخصی می‌توانید انتخاب کنید که در چه محدوده قیمتی قصد خرید دارید. در این شرایط شما خیلی راحت با توجه به میزان هزینه ای که در نظر دارید می‌توانید به خرید لباس مورد نظرتان بپردازید. در ساخت سایت تبلیغات هم شما باید این مورد را پیاده کنید. اما چگونه؟

شما می‌توانید پکیج های مختلفی برای کاربران قرار دهید. شیوه کار به این صورت است که برای هر پکیج، شرایط ویژه ای در نظر می‌گیرید. مثلا در اولین پکیج که می توانید نام آن را پکیج معمولی بگذارید، افراد می‌توانند به صورت رایگان تعداد محدودی آگهی را در ماه ثبت نمایند. پکیج بالاتر که می تواند با عنوان پکیج ویژه نام گذاری شود، به این صورت است که برای هر آگهی مبلغی دریافت می‌کنید و در عوض آگهی ها را بیشتر از حالت قبل در سایت به نمایش می‌گذارید. هم چنین می‌توانید برای مشتریان تان یک پکیج طلایی با پیشنهادات ویژه هم داشته باشید. اسامی گفته شده برای پکیج ها، تنها برای مثال است.

استفاده از بنرهای تبلیغاتی در ساخت وب سایت نیازمندیها

هنگامی که فعالیت درستی بر روی وب سایت خود داشته باشید شاهد موفقیت هر چه بیشتر آن خواهید بود. پس از مدتی کسب و کارهای مختلف خواهان تبلیغات بر روی وب سایت شما می‌شوند. شما می‌توانید بخش هایی از سایت را به عنوان بنر تبلیغاتی در نظر بگیرید و از این راه کسب درآمد کنید. این کار به دیده شدن شما کمک می‌کند و علاوه بر آن شما باعث دیده شدن دیگران هم می‌شوید. چه چیزی بهتر از یک معامله برد برد است؟

قرار دادن امکان افزودن به علاقه مندی ها برای کاربر

کاربران ممکن است از میان انبوه آگهی هایی که در سایت شما می‌بینند به برخی از آن ها علاقه مند باشند. خوب است برای کاربر این اختیار را قرار دهید تا آگهی های مورد علاقه اش را جدا کند و بعدا با خیال راحت به ان ها سر بزند. مثلا ممکن است کاربر به شماره تلفنی که در یک آگهی درج شده نیاز داشته باشد اما یادش رفته باشد که آن شماره را یادداشت نماید. با افزودن آن آگهی به علاقه مندی ها، او می‌تواند به راحتی دوباره به آگهی مورد نظر سر بزند. در ساخت وب سایت تبلیغات مانند هر وب سایت دیگری راحتی کاربر مهم است. حتی به دلیل زیاد بودن حجم آگهی ها در چنین وب سایت هایی، شما باید بیشتر هم حواستان به کاربرانتان باشد که به راحتی بتوانند در سایت فعالیت کنند.

پیاده سازی ایده های خاص در وب سایت های آگهی
داشتن ایده هایی خاص برای جذب مخاطب در سایت های آگهی بسیار مهم است ، وایده باید بر اساس نیاز کاربران که از سایت بازدید می کنند فکر شده ، و همه جوانب آن بررسی و سپس پیاده سازی شود ، هر چیزی که به ظاهر و از نظر خودتان مفید است شاید اصلا برای کاربران جذاب نباشد .
 
برای مثال مدل کسب درآمد سایت دیوار . با فوری کردن از افراد هزینه دریافت می کند .
بسیاری از کارفرمایانی که  طراحی سایت آگهی و نیازمندی را از ما درخواست می کنند، در نظر دارند که سایت های تخصصی در زمینه های مختلف پیاده سازی شود ، مثلا سایت آگهی در زمینه ساختمان  و یا سایت نیازمندی برای جنس های معاوضه ای و . . .  ما از این کارهای استقبال می کنیم و می توانیم ایده و نظر شما را در وب اجرا کنیم .
گاهی اوقات ایده های از قبل طراحی شده هم نتیجه خوبی می دهد ، مثلا داشتن یک وب سایت برای خرید و فروش بکلینک سئو، یا سفارش آگهی های رپورتاژ ، وب سایت هایی نمونه های آن بسیار زیاد است و شما هم می تواند یکی از آنها باشید و به کسب در آمد بپردازید

اگر به طراحی سایت نیازمندی ها و تبلیغات توسط راستین وب نیاز دارید اینجا کلیک کنید.

چگونه یک سایت تبلیغاتی موفق داشته باشید؟

نکته بسیار مهم در طراحی اینگونه سایت ها داشتن بیننده است. اگر وب سایت شما بیننده زیادی داشته باشد مسلما آگهی های بیشتری هم نصیب شما خواهد شد. زیرا افراد آگهی دهنده به دنبال سایت هایی هستند که آگهی آنها بیننده بیشتری داشته باشد. حتی بسیار اتفاق می افتد که افرادی به قراردادن آگهی خود در بسیاری از سایت های تبلیغاتی رایگان تمایلی نشان نمی دهند. با اینکه ملزم به پرداخت هزینه نیستند، می دانند که گذاشتن آگهی بدون بازدید کننده بی نتیجه خواهد بود و برعکس در سایت هایی مثل دیوار حاضر هستند با پرداخت هزینه، تنها مدتی کوتاهی آگهی آنها بالاتر نسبت به سایر آگهی ها قرار گیرد تا بازخورد بیشتری بگیرند. در نظر داشته باشید که بینندگانی برای سایت شما مفید واقع می شوند که هدفمند به سایت مراجعه کرده باشند، به عنوان مثال اگر شخصی به دنبال خرید خودرو پراید است و در گوگل به دنبال این عبارت جستجو می کند، اگر سایت نیازمندی شما در گوگل رتبه داشته باشد به آن مراجعه خواهد کرد و به آگهی دهنده سفارش خواهد داد. از طرف دیگر آگهی دهندگان نیز با مشاهده رتبه سایت شما در گوگل ترغیب خواهند شد که به سایت شما آگهی دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رتبه بندی گوگل و سئو به صفحه سئو سایت مراجعه نمایید.

هدف از داشتن سایت نیازمندی

هدف غایی یک سایت آگهی و نیازمندی کسب درآمد از آن می باشد. با نظر به اینکه دامنه فعالیت این وب سایت ها گسترده است و همه مشاغل و صنایع به تبلیغات هدفمند نیاز دارند، درآمدزایی حتی با وجود رُقبای زیاد در زمینه سایت های آگهی و نیازمندی، امکانپذیر است. اما کسب درآمد بیشتر از اینگونه سایت ها، منوط به طراحی اصولی و استاندارد و بهینه سازی سایت و بروز رسانی دایمی آن می باشد.

آژانس‌های تبلیغاتی و بازاریابی اغلب خود را متخصص خلاقیت می‌دانند. بنابراین طبیعی است که وب سایت آن‌ها اغلب خلاقانه و زیبا هستند. همانطور که مشتریان انتظار دارند این کسب و کارها خلاق باشند (و یک وب سایت اغلب یکی از اولین چیزهایی است که مشتریان بالقوه به آن نگاه می‌کنند), آژانس‌های تبلیغاتی باید وب سایت‌های موثر و موثر داشته باشند.

https://www.webfx.com/blog/web-design/30-beautiful-and-creative-admarketing-agency-websites/

hasti پنجشنبه 08 آبان 1399 زمان : 2:48 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 1,390
  • بازدید کلی : 5,974

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد