loading...

سفارش طراحی انواع وب سایت

بازدید : 60

طراحی سایت تخصصی در شرکت برق صنعتی

برای اینکه بتوانید یک سایت حرفه ای و تخصصی داشته باشید باید پروژه ی طراحی سایت تان را به یک طراح زبده و با تجربه بسپارید و یا اینکه پروژه خود را به یک شرکت طراحی سایت و یک تیم حرفه ای و متخصص در این زمینه بسپارید. همکاران ما و تیم طراحی حرفه ای ما در شرکت طراحی سایت نونگار پردازش در انتظار شما هستند تا پروژه ی طراحی سایت تان را به بهترین شکل ممکن طراحی و آماده سازی نمایند.

طراحی سایت تخصصی در شرکت برق صنعتی

برای اینکه بتوانید یک سایت حرفه ای و تخصصی داشته باشید باید پروژه ی طراحی سایت تان را به یک طراح زبده و با تجربه بسپارید و یا اینکه پروژه خود را به یک شرکت طراحی سایت و یک تیم حرفه ای و متخصص در این زمینه بسپارید. همکاران ما و تیم طراحی حرفه ای ما در شرکت طراحی سایت نونگار پردازش در انتظار شما هستند تا پروژه ی طراحی سایت تان را به بهترین شکل ممکن طراحی و آماده سازی نمایند.

 

چرا سایت طراحی کنیم ؟

طبق آمار اکثر افراد برای یافتن نیاز های خود در اینترنت جستجو می کنند و مشتریان کسب و کار شما نیز جزء این دسته هستند .
اگر شما هنوز کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نکرده اید پس بدانید که کسب و کار شما در جایی که اغلب مشتریان شما حضور دارند ، نیست ! و متاسفانه در کسب و کار های رو به زوال قرار گرفته اید !
داشتن یک سایت قوی لازمه هر کسب و کاری است . سایت نه تنها کسب و کار شما را در فضای مجازی معرفی می کند بلکه باعث رشد کسب و کار شما در دنیای حقیقی نیز می شود .

 

معرفی  شرکت و وجه تمایز نیروگاه تولید برق، شرکت برق منطقه ای و شرکت توزیع نیروی برق

صنعت برق کشور شامل سه حوزه اساسی در تامین برق برای جامعه می باشد. مدیریت تولید برق، وظیفه تولید برق را به روشهای مختلف از جمله استفاده از سوختهای فسیلی و یا انرژی های نوین و تجدید پذیر از جمله انرژی باد، خورشید و انرژی هسته ای  بر عهده دارد.

پس از تولید برق، وظیفه انتقال برق فشار قوی از نیروگاه به داخل شهرها بر عهده شرکت برق منطقه ای می باشد که خدمت رسانی به مشترکین با مصرف بالای 5 مگاوات در محدوده وظایف شرکت برق منطقه ای می باشد و پس از آن تبدیل برق فشار قوی به فشار ضعیف و 20 کیلوولت بر عهده شرکتهای توزیع نیروی برق می باشد که شما آن را در شمایل تیرهای برق، ترانس و روشنایی معابر و کنتورهای برق در منازل مشاهده می نمایید.

 

اصول طراحی سایت صنایع الکتریکی و فروش ابزار الکتریکی

هر نوع کسب و کاری بر اساس مخاطبان، محصولات و شکل مخصوص خود برای فعالیت، باید سایتی متناسب داشته باشد. یعنی مثلا شما نمی‌توانید از قالب یک طراحی سایت فروشگاهی فروش بازی ویدیویی برای یک سایت فروش صنایع و ابزار الکتریکی استفاده کنید.

اصل اول؛ شناسایی مخاطبان و مشتریان یک سایت فروش ابزار الکتریکی

ابتدا باید این سوال را از خود بپرسید که سایت شما برای چه کسانی طراحی می‌شود؟ مخاطب شما کیست؟ پاسخ این سوال را تولیدکنندگان و فعالان حوزه ابزار الکترونیک خوب می‌دانند. عمده مشتریان و مخاطبان چنین سایت ها و مجموعه هایی، تجار و فعالان عمده صنایع الکتریکی هستند. یعنی از یک فروشنده الکتریکی لوازم و ابزار الکتریکی در یک شهر کوچک تا تجار بین المللی و صادرکننده این محصولات ممکن است مشتری و مخاطب سایت شما باشند.

البته فروش خرده را نیز نباید نادیده گرفت که از طریق سایت های فروشگاهی به راحتی امکان پذیر می‌شود و واسطه ها را بین شما و مشتریان حذف می‌کند. طراح باید با آگاهی از چنین اصولی اقدام به طراحی سایت برقکاری یا ابزار الکترونیکی کند. پس اصل اول در طراحی یک سایت صنایع الکتریکی، شناسایی مخاطبان و نیازهای آن ها است.


نیازسنجی مشتریان؛ دومین و مهم‌ترین اصل در طراحی سایت صنایع الکتریکی

در مرحله بعد، باید دقت کنید که مخاطبان و مشتریان یادشده چه نیازهایی دارند و چگونه می‌توانید از طریق یک سایت نیازهای آن ها را پاسخ دهید. این قسمت شاید بهترین جایی باشد که می‌تواند حرفه‌ای بودن و تجربه طراح سایت ابزار الکتریکی را نشان دهد. نیازهای یک مشتری خرده با یک عمده فروش محلی ابزار الکتریکی و تاجر بین المللی ابزار الکتریکی قطعا متفاوت است.

طراح سایت باید باتوجه به نیازهای هرکدام از این طیف مشتریان، بستری برای ارتباط آسان و راحت مشتری فراهم کند. مهم ترین مرحله ساخت سایت صنایع الکتریکی شاید همین باشد. زیرا میزان فروش سایت شما مستقیما به همین اصل نیازسنجی و طراحی سایت برای رفع نیاز هر تیپ از مخاطبان شما برمی‌گردد.


از قوانین گوگل غافل نشوید؛ سئوی سایت الکتریکی شاه کلید موفقیت!

توجه به ملزومات سایت از نظر سئوی محتوا نیز اصل مهم دیگری است که طراح باید به آن توجه داشته باشد. داشتن بلاگ و قسمت اخبار می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب مخاطبان بیشتر به سوی سایت فروشگاهی شما داشته باشد. افزونه ها، باکس ها و قالب هایی که برای یک ساخت سایت فروش ابزار الکترونیکی استاندارد لازم است قطعا با بسیاری دیگر از کسب و کارها متفاوت است. طراح باید با تحقیقات گسترده در سایت های معتبر خارجی فروش لوازم الکتریکی و برقکاری و همچنین رصد دقیق رقبای ایرانی، تمامی افزونه ها و امکانات لازم در چنین سایتی را پیش بینی کند.

جهت ورود به طراحی سایت شرکت برق و الکترونیک کلیک کنید.

الکتریسیته در اطراف ماست, حتی جایی که فکر نمی‌کنیم. الکتریسیته, در دسترس بودن و دسترسی به خانه و کسب و کارها, برای بسیاری از ما در نظر گرفته شده‌است. به عنوان پیمانکاران الکتریکی, شما به ما اجازه استفاده از الکتریسیته بدون تفکر در مورد آن را می‌دهید. با اینکه ما هر بار یک سوییچ را برای شما ارسال نمی‌کنیم (و شاید باید), برنامه‌ریزی و تخصص قبلی شما در یک پروژه ساخت‌وساز برای فعالیت‌های روزانه ما جدایی‌ناپذیر است.

https://mayecreate.com/blog/best-electrical-contractor-websites/

hasti چهارشنبه 17 دی 1399 زمان : 15:03 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 1,378
  • بازدید کلی : 5,962

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد