loading...

سفارش طراحی انواع وب سایت

بازدید : 125

بسیاری از فروشندگان قصد رفتن به فروش را ندارند. اما آن‌ها قصد دارند چیزی بسازند، رئیس خودشان باشند، یا روزی یک شرکت را رهبری کنند. آن‌ها کارآفرین هستند، و فروش یک راه عالی برای یادگیری انواع و اقسام معاملات است.

 

شما به احتمال زیاد انگیزه مشابهی دارید.

بسیاری از فروشندگان قصد رفتن به فروش را ندارند. اما آن‌ها قصد دارند چیزی بسازند، رئیس خودشان باشند، یا روزی یک شرکت را رهبری کنند. آن‌ها کارآفرین هستند، و فروش یک راه عالی برای یادگیری انواع و اقسام معاملات است.

 

شما به احتمال زیاد انگیزه مشابهی دارید.

 

برای کمک به شما برای تصاحب نهایی دنیای کسب‌وکار، ما فهرستی از ۳۰ کتاب پرفروش در مورد کارآفرینان تهیه کرده‌ایم. آن‌ها الهام‌بخش، irreverent و دقیقا همان چیزی هستند که شما باید انگیزه بگیرید.

 

۳۰ کتاب برتر کارآفرین

۱. "راه‌اندازی ناب: کارآفرینان امروز چگونه از نوآوری پیوسته برای ایجاد کسب‌وکار موفق" اثر اریک رایس " استفاده می‌کنند.

چه تفاوتی میان شرکت‌های نوپا که شکست می‌خورند و آن‌هایی که رشد می‌کنند وجود دارد؟ رایس ادعا می‌کند که روش "راه‌اندازی ناب" او برای تشکیل یک کسب‌وکار است. در این کتاب او یک رویکرد گام‌به‌گام را برای ایجاد و مدیریت startups های موفق، همراه با anecdotes مفید و داستان‌هایی از شرکت‌هایی که به آن‌ها احترام می‌گذارید، تشریح می‌کند.

 

بررسی: " اریک رایس مدلی را برای مدیریت چیزی پیشنهاد می‌کند که به طور سنتی غیرقابل مهار بوده‌است: یک کسب‌وکار راه‌اندازی کارآفرینی. این یک مطالعه خوب است، حتی اگر شما در یک کسب‌وکار راه‌اندازی نیستید، بلکه بخواهید از ایده‌های مشابه برای مدیریت پروژه جدید، راه‌اندازی محصول و یا سرویس استفاده کنید."

 

۲. "The ۴ ساعت: فرار ۹ - ۵، هر جایی، و پیوستن به" ریچ " " توسط تیموتی Ferriss

این عنوان ممکن است بسیار خوب به نظر برسد، اما این کتاب دنیای کسب‌وکار را تحت‌تاثیر طوفان قرار داد. در این گزارش، Ferriss توضیح می‌دهد که چگونه در هر هفته ۴۰ ساعت کار می‌کند تا ۴۰،۰۰۰ دلار در ماه کار کند و تنها چهار ساعت در هفته کار کند. شما واقعا قصد دارید چهار ساعت وقت صرف کنید؟ احتمالا نه. اما شما استراتژی‌های مفیدی برای گرفتن بیشتر از هر ساعت در روز به دست خواهید آورد.

 

مرور: " این کتاب دیدگاه من را در مورد تجارت و فلسفه به طور کلی تغییر داد. این کتاب در واقع چهار ساعت در هفته کار نمی‌کند، بلکه آزادی انتخاب نحوه گذراندن وقت خود به طور موثر است. من بارها آن را بارها خوانده‌ام، و هر بار من نکات مفیدی برای کسب‌وکار و سبک زندگی ام پیدا می‌کنم. اگر مجبور بودم تنها یک کتاب کسب‌وکار را انتخاب کنم و تا آخر عمر به آن وفادار باشم - این همان است! "

 

۳. "در مورد زمان لعنتی: چگونه" underestimated "را به" مزیت برتر خود "اثر" آرلان همیلتون " تبدیل کنیم.

در این کتاب، همیلتون سفر خود را از خوابیدن بر روی زمین فرودگاه سانفرانسیسکو به منظور تبدیل شدن به سرمایه‌گذار موفق، پشتیبانی از کسب و کارهایی که توسط کارآفرینان underrepresented تاسیس شده‌است، به اشتراک می‌گذارد. داستان‌های شخصی همیلتون و حکمت، شما را تحریک می‌کنند و قادر به غلبه بر هر مانع هستند.

 

مرور کنید: "من نشستم تا این کتاب را بخوانم تا در بخشی از یادگیری" آرلان " از سفر او، جذب شود و ببینید که چطور می‌توانم آن را به چیزی که من روی آن کار می‌کنم، اعمال کنم. اما من خیلی بیشتر از این پول دارم. من نمی‌دانم او چطور این کار را کرد، اما احساسی شبیه به "آرلان" داشت و من یک مکالمه داشتم. این کتاب تمام کاری که من انجام دادم را تایید کرد زمانی که داشتم در مورد پرتاب کردن در حوله فکر می‌کردم. او به من کمک کرد تا احساس کنم استحقاقش را دارم که در کجا هستم و نباید از آن عذرخواهی کنم. و او به من یادآوری کرد که آن را به جلو پرداخت کنم."

 

۴. ۷ عادت افراد بسیار موثر: درس‌هایی قدرتمند در تغییر شخصی " اثر استفان آر. کوی

در این کتاب، Covey، رویکرد اصلی خود را برای حل مشکلات شخصی و حرفه‌ای به اشتراک می‌گذارد. شما یاد می‌گیرید چطور با تغییر سازگار شوید، از فرصت‌های تغییر فرصت‌ها استفاده کنید و آن را با درستی انجام دهید.

 

مرور: " این، دست‌ها پایین، یکی از بهترین و قوی‌ترین کتاب‌هایی است که تا کنون در زندگی ام خوانده‌ام. اگر شما در اینجا به دنبال کتابی هستید که به شما کمک می‌کند آن جرقه کوچک درون خود را مهار کنید، این کتاب آن است ".

 

۵. "تامین شادی: مسیر سود، شور و هدف" توسط تونی Hsieh

در این کتاب، تونی Hsieh، مدیر عامل مرحوم Zappos، از دیدگاه خود برای یک نوع متفاوت از فرهنگ شرکت پرده‌برداری کرد. Hsieh از پرداخت ۲،۰۰۰ دلار به کارمندان جدید برای ارائه خدمات مشتریان به یک هدف برای کل شرکت، اسرارش را با فروش سالیانه ۱ میلیارد دلار به فروش می‌رساند - و این کار را به روش خودش انجام می‌دهد.

 

بررسی: این یک پرواز سرگرم‌کننده بر روی دیوار به حساب سفر نویسنده از اولین و موفق او به فروش Zappos به Amazon.Com است. من قبلا به عنوان یک کارآفرین، از بسیاری از جنبه‌های فرهنگ Zappos الهام‌گرفته بودم، و این کتاب بیشتر پس‌زمینه را به آن اختصاص می‌دهد. من فکر می‌کنم بزرگ‌ترین رستوران غذای رستوران این است که فقط یاد بگیرید که چقدر نزدیک (و چه اغلب)Zappos به شکست منجر شد، چرا که در نهایت یک سود تبدیل شد."

۶. اعلامیه: نیاز زنان برای ایمن کردن یک صندلی در جدول "اثر minda harts" 

مشاوره کسب‌وکار و شغلی نباید از یک دیدگاه یک اندازه مناسب داده شود. در "اعلامیه"، نویسنده کتاب "minda harts" مستقیما با تجربیات زنان در محل کار صحبت می‌کند و توصیه‌های ملموس برای کار از طریق چالش‌های منحصر به فرد زنان در صورت کار ارائه می‌دهد. نه تنها زنان می‌توانند با توصیه‌های ملموس برای هدایت کار و کار سفر کنند، خوانندگان که زنان رنگین‌پوست نیستند، می‌توانند یاد بگیرند چطور از همکاران خود در تمام زمینه‌ها حمایت بهتری داشته باشند.

 

مرور: " من بعد از مدتی طولانی کار را شروع کردم و مجبور شدم روابط جدیدی را ایجاد کنم، در توسعه حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنم و یاد بگیرم چطور سیاست اداری را بازی کنم. نکات مربوط به رشد در این مناطق دقیقا همان چیزی هستند که شما باید همه کارها را به همراه داشته باشید و نه زمانی که بعد از تغییر شغل و یا نبودن آن، حیاتی است.

 

به عنوان یک زن که در حال حاضر پشت می‌زی از نفوذ نشسته‌است، من می‌دانم که این مهم است که فرد دیگری را قدرت دهید تا به آنجا برسد. Minda داستان خود را به اشتراک می‌گذارد تا به شما اطلاع دهد که تنها نیستید و آگاه باشید که چالش‌های همه زنان در نیروی کار برابر با هم نیستند."

 

۷. "# Girlboss" نوشته سوفیا Amoruso

این کتاب پرفروش در نیویورک به داستان سوفیا Amoruso (سوفیا Amoruso)که از غواصی dumpster گرفته تا founding گال - یکی از خرده فروشان که سریع‌ترین رشد را در جهان داشته‌است، می‌گوید. Amoruso از مدرسه اخراج می‌شود و برای بیمه کار می‌کند و لباس‌های قدیمی را در eBay می‌فروشند. اگر شما داستان‌های موفقیت underdog را که با شور و هیجان خالص دامن می‌زنند را دوست داشته باشید، این کتاب چیزهای زیادی برای ارایه دارد.

 

بررسی: " این کتاب بسیار فریبنده است و ارتباط با کسب‌وکار کوچک من آسان است. من این کتاب را توصیه می‌کنم اگر به یک افزایش اعتماد در مسیر کاری که در آن هستید نیاز دارید. سوفیا Amoruso عصبی و بسیار نامتعارف است که نمی‌خواهید کتاب را یادداشت کنید. او توصیه‌هایی "واقعی" درباره نحوه رها کردن چیزهایی که شما در آن کار نمی‌کنید و پیشرفت آن در چیزهایی که به آن‌ها نیاز دارید، می‌دهد."

 

۸. "Jab، Jab، Jab، راست هوک: چطور داستان خود را در دنیای اجتماعی شلوغ" گری Vaynerchuk " تعریف کنید.

شما نمی‌توانید لیستی از کتاب‌های کارآفرینی را بدون این روش کلاسیک از گری vee، درست کنید؟ در این کتاب، Vaynerchuk توضیح می‌دهد که چطور با مشتریان ارتباط برقرار کرده و رقیب تان را در رسانه‌های اجتماعی شکست دهد. وب سایت‌های ارتباط جمعی یکی از اجزای مهم ساخت یک کسب‌وکار موفق است، و توصیه‌های عملی Vaynerchuk به شما نشان می‌دهد که چطور ترافیک را به خاطر نتایج قابل‌توجه تبدیل به فروش کنید.

 

بررسی: " من متوجه نشده بودم که چرا این کتاب صوتی نیست - تا زمانی که آن را دریافت کردم. گری Vaynerchuk پست‌های رسانه‌های اجتماعی را به گونه‌ای انتخاب می‌کند که من به صورت بصری درک می‌کنم. مشاهده آگهی‌های / پست‌ها و خواندن takeaways اصلی آنچه که کار می‌کرد و یا کار نمی‌کرد بسیار مفید بود."

 

۹. "رها کردن توپ: کسب بیشتر با انجام کم‌تر از" تیفانی Dufu ".

این کار به چه معناست؟ " آیا این کار را انجام می‌دهد و همه آن را انجام می‌دهد؟ در این مطالعه، تیفانی Dufu در مورد چگونگی تعریف مجدد انتظارات و تلاش کم‌تر برای ایجاد فضای بیشتر برای موفقیت سهیم است. رها کردن بال یک خواننده جذاب برای هر کسی است که در تلاش برای غرق شدن است، و نیاز به کمک کمی بیشتر بر روی اهداف درست دارد.

 

بررسی کنید: "این کتاب برای هر زنی است که فکر می‌کند،" چگونه می‌توانم این کار را انجام دهم؟ تیفانی Dufu که به زیبایی نوشته شده و به خوبی تحت تحقیق و بررسی قرار گرفته‌است، مسیری را دور از فرهنگ "داشتن همه چیز" و انجام همه آن به زنان ارائه می‌دهد. او به ما نشان می‌دهد که چگونه باید کم‌تر از خود و دیگران را انتظار داشته باشیم، در حالی که روابط دوستانه بیشتری را ایجاد کرده و مسئولیت‌های مشترکی را به اشتراک بگذاریم ".

 

۱۰. "مانند یک باکره: آن‌ها شما را در مدرسه کسبوکار" ریچارد برانسون " آموزش نمی‌دهند.

کتاب‌های تجاری بسیار مد روز وجود دارند، اما هیچ چیزی بهتر از شنیدن از یکی از موفق‌ترین کارآفرینان دوران ما نیست. در کتاب او، برانسون تجارب و بینش‌هایی را گردآوری کرد که به او کمک کردند تا امپراطوری باکره را بسازد. رستوران بزرگ برانسون او خوشحال است که هرگز به مدرسه کسب‌وکار نرفته است، زیرا به او این امکان را می‌دهد که بهترین شیوه‌های مرسوم را ریخته و خارج از کادر فکر کند.

بررسی کنید: برای هر فردی که می‌خواهد سفر کارآفرینی را آغاز کند باید خوانده شود. ریچارد، مثل همیشه، کار خوبی را انجام داد و به نصیحت درست و درس‌هایی که ممکن است نیاز داشته باشید انجام دهید و ریسک کنید - اما با لبخند بزرگی بر روی چهره خود - همانطور که ریچارد همیشه می‌گوید ".

 

۱۱. "موسس موسس: پیش‌بینی و اجتناب از Pitfalls که می‌تواند یک" راه‌اندازی " توسط نوام Wasserman را غرق کند.

کتاب واسرمن، غواصی عمیق در تصمیم‌گیری‌های اولیه که می‌تواند کسب‌وکار شما را ایجاد و یا تجزیه کند، انجام می‌دهد. از انتخاب یکی از بنیان گذاران برای تقسیم دارایی با تیم موسس، یاد می‌گیرید چطور از اشتباهاتی اجتناب کنید که شما را از بازده مالی کارتان محروم می‌کند.

 

من این کتاب را نه تنها برای کارآفرینان، بلکه برای مدیران اجرایی در شرکت‌هایی که می‌خواهند محصول / خدمات جدید را توسعه دهند و می‌خواهند بسیاری از موضوعاتی که با آن‌ها مواجه خواهند شد (افراد، محصول و غیره)را درک کنید."

 

۱۲. "لین": زنان، کار، و اراده به رهبری Sheryl Sandberg

این کتاب پاسخی بود به توجه جهانی که از سخنرانی TED ۲۰۱۰ Sandberg دریافت شد که در آن به گفتگو درباره زنان در محل کار reinvigorated. این کتاب با anecdotes شخصی، اطلاعات و توصیه‌های عملی در مورد چگونگی ایجاد یک شغل رضایت‌بخش، برای همه کارآفرینان، مرد یا زن، مهم است.

 

بررسی: " این کتاب زندگی من را تغییر داد. من در مدت ۱۲ سال گذشته در همان حال در یک شرکت کار کرده بودم و در این فکر بودم که چرا از طرف رقبا تبلیغ و یا به آن نزدیک نشده بودم. من همراه با کسب تجربه در طول سال‌ها و ایجاد اعتماد به نفس خودم، به این کتاب نیاز داشتم تا بتوانم گام‌های بعدی را بردارم."

 

۱۳. "ایده اعدام: چگونه به Optimize، Automate، و outsource همه چیز در کسب‌وکار شما" نوشته "آری Meisel" و "نیک Sonnenberg" 

نویسندگان تنها یک روز دستیار مجازی سودآور خود را راه‌اندازی کردند. در این کتاب، Meisel و Sonnenberg مراحل سه مرحله‌ای را شرح می‌دهند: Optimize، Automate، و outsource. آن‌ها اولین سال کسب‌وکار و داستان‌هایی از استفاده از پول نقد صفر و ابزارهای رایگان آنلاین برای ساخت یک شرکت موفق را به سرعت تعریف می‌کنند.

 

بررسی: " این کتاب خواندن سریع است اما مقادیر بسیار زیادی از مثال‌های عملی و واقعی را در خود جای می‌دهد. شروع یک کسب‌وکار غیر ممکن نیست. این کتاب برنامه‌ریزی دقیق را می‌طلبد، و این کتاب تنها در مورد سفر نیست بلکه فرآیند تفکر واقعی است که برای ایجاد چارچوبی برای Optimize، Automate، outsource استفاده شده‌است."

 

۱۴. "Grit: قدرت اشتیاق و پشت‌کار" توسط آنجلا Duckworth

آن جلا Duckworth یک روانشناس است که معتقد است موفقیت کم‌تر با نبوغ و با ترکیب منحصر به فرد از شور و پشت‌کار و پشت‌کار و استقامت است. در این کتاب، شما با Duckworth داک ورث در وست پوینت، معلمان برخی از سخت‌ترین مدارس کشور و فینالیست در Bee ملی املا به منظور تعیین اینکه چرا برخی موفق می‌شوند و برخی دیگر این کار را انجام نمی‌دهند، پیروی می‌کنید.

 

بررسی: " این یک ماده کمک شخصی فوق‌العاده است که فراتر از کمک خود و تبدیل به خود - بهینه‌سازی و خود - بهینه‌سازی است. روش کیفی و کمی داک ورث هرگز به خاطر نثر فوق‌العاده و توانایی نویسندگی خشک نشده است. این یک کتاب مضحک و بسیار عمیق است."

 

۱۵. "موج سوم: چشم‌انداز آینده کارآفرین در مورد آینده" توسط استیو Case

(استیو Case)، موسس شرکت، نقشه راه خود در آینده را در این صفحه شرح می‌دهد. در مورد "موج سوم" اینترنت و فرصتی که برای کارآفرینان خلق می‌کند، یاد بگیرید. مورد بر این است که کسب و کارها می‌توانند بخش‌های دنیای واقعی را با بازنگری روابط خود با مشتریان، رقبا، و دولت‌ها تغییر دهند.

 

بررسی: " این یک کتاب ضروری برای کسانی است که متعهد به درک گذشته، حال، و آینده اقتصاد فن‌آوری شده‌اند. من مدیر یک اتحاد نوآوری هستم و در دو ماه گذشته در چندین کنفرانس شرکت کرده‌ام که در آن سخنرانان به تحلیل متقاعد کننده استیو از موج سوم اینترنت و تاثیر فراگیر آن بر همه چیز اشاره کردند."

۱۶. "زندگی چند وجهی: کم‌تر، ایجاد بیشتر، و طراحی یک زندگی که برای شما کار می‌کند" توسط اما Gannon

آیا تعادل کار - زندگی واقعا وجود دارد؟ آیا ممکن است برای کاری که واقعا دوست دارید پول در بیاورید؟ نویسنده اما Gannon این سوالات سوزان و بیشتر در زندگی چند وجهی را مورد خطاب قرار می‌دهد. این مطالعه به شما نشان می‌دهد که چگونه به شغل خود فکر کنید تا به شما کمک کند زندگی خود را طراحی کنید و تعریف خود از موفقیت را ایجاد کنید.

 

بررسی: " کلید واژه برای این کتاب انعطاف‌پذیری است. موفقیت برای شما چه معنایی دارد و چگونه می‌توانید زندگی خود (هم شخصی و هم حرفه‌ای)را بازتاب کنید، به خصوص در زمانی که ساختارهای کسب‌وکار قادر به واکنش سریع به این تغییر ارزش مهم برای جوانان (و برخی از همکاران قدیمی)نبوده اند.

 

زمان بسیار خوبی است تا آنچه را که می‌خواهید را ارزیابی کنید و به هر دوی شما از نظر شغل و شغل خود و شخصا نیاز داشته باشید."

 

۱۷. "جادوی بزرگ: زندگی خلاق فراتر از ترس" توسط الیزابت گیلبرت

نویسنده کتاب "بخور، دعا، عشق"، نگرش‌ها، رویکردها، و عادت‌های لازم برای مواجهه با ترس و مقابله با چیزی که دوست دارید را به اشتراک می‌گذارد. اگر شما نگران این کتاب هستید، این کتاب all است و کار ندارد، دوباره فکر کنید. این یک نگاه عملگرا در پرداختن به چالش‌ها در کار شما و تبدیل آن به اهداف بلند مدت یک واقعیت است.

 

بررسی: "جادوی بزرگ" یکی از the بحث‌های مربوط به روند خلاقانه است که من تا به حال خوانده‌ام. گیلبرت با لحن بشاشی حرف می‌زند، ولی اشتباه نمی‌کند، همه این حرف‌ها درست است. نگرش غیر رسمی او به این کار با انتظارات غیرواقعی و melodrama غیر ضروری مرتبط با مفهوم زندگی خلاق کمک می‌کند."

 

۱۸. "معمای نوآور: کتاب انقلابی که طرز کار شما را با کلایتون کریستنسن" تغییر خواهد داد.

کتاب کریستنسن مبتنی بر این ایده است که شرکت‌های بزرگ شکست می‌خورند چون آن‌ها همه چیز را درست انجام می‌دهند. شما از تجزیه و تحلیل تغییرات در تکنولوژی و اهمیت آن تغییرات برای آینده یک شرکت سود خواهید برد. کریستنسن همچنین توضیح می‌دهد که چرا حفظ موفقیت اینقدر سخت است و چگونه کسب‌وکار بد را از دزدکی شدن به سمت شما حفظ می‌کند.

 

اگر به دنبال تغییر دنیا هستید، نمی‌توانید قوانین دنیا را دنبال کنید. این کتاب به شما یک طرح کلی برای عمل می‌دهد."

 

۱۹. "چشمک زدن: قدرت تفکر بدون تفکر" توسط مالکوم گلدول

چرا برخی از ما در تصمیم‌گیری زیاد مهم هستیم در حالی که برخی دیگر با انتخاب غلات صبحانه درست در صبح دست و پنجه نرم می‌کنند؟ چرا بعضی از ما به غرایز خود اعتماد داریم و دیگران این کار را نمی‌کنند؟ " پلک زدن " استدلال می‌کند که تصمیم گیرندگان بزرگ زمان زیادی را صرف فکر کردن نمی‌کنند. در عوض، آن‌ها در فیلتر کردن عوامل مهم هستند.

 

مرور: "چشمک زدن" کار آموزش هوشمندانه ای است که اگر تمایل دارید، می‌تواند به شما یاد بدهد که به غریزه خود اعتماد کنید. تعادل بین تصمیم‌گیری ذهنی و عینی وجود دارد، و ملکولم گلدول روش حس مشترک برای یافتن تعادل را پیدا می‌کند."

 

۲۰. شجاعت برای رهبری: کار شجاع. گفتگوهای سخت. کل قلب. نوشته Brene براون

لیستی از کتاب‌های مدیریت بدون Brene براون کامل نیست. براون در "شهامت برای سرب"، نشان می‌دهد که چقدر تمایل به داشتن مکالمات دشوار و تکیه دادن به آسیب‌پذیری می‌تواند باعث ایجاد تفاوت در نحوه کار و هدایت ما شود.

 

مرور: " من در چندین کمیته بزرگ در جامعه خود کار می‌کنم و این کتاب به من کمک کرده‌است تا از طریق frustrations با تلاش برای گرفتن گروهی از مردم در یک مسیر خاص تلاش کنم. مدیریت افراد همیشه یک علم ناقص خواهد بود، اما این کتاب به شما کمک می‌کند در مکان بهتری قرار بگیرید. دور انداختن چیزی که فکر می‌کنید رهبری چیست و یا چیزی که فکر می‌کنید به آن نیاز دارد - این کتاب همه را بر روی سر خود قرار می‌دهد و یک تجربه معتبر برای "متفکرین" خواهد بود تا بخوانند.

۲۱. ۲ "صفر به یک: یادداشت روی startups، یا نحوه ایجاد آینده" توسط پیتر Thiel

در این کتاب، PayPal co و سرمایه‌گذار اولیه فیسبوک پیتر Thiel اشتیاق خود را برای انجام کار جدید تجزیه می‌کند. رستوران بزرگش؟ (بیل گیتس)بعدی سیستم‌های اجرایی را نخواهد ساخت، و لری پیج بعدی موتورهای جستجو را ایجاد نمی‌کند. وقتی یک چیز جدید خلق می‌کنید، Thiel استدلال می‌کند که شما مجبور نیستید در مورد رقابت نگران باشید.

 

بررسی: "صفر به یک" یک غواصی عمیق ذهنی عمیق در انگیزه‌های پشت کارآفرینی است. این کتاب سرشار از بینش منحصر به فرد و عملی است و درباره موفقیت در زمینه طبیعت و فرهنگ انسانی بحث می‌کند. Thiel همراه با استراتژی کسب‌وکار توضیح می‌دهد که چگونه نوآوری موفق جامعه را شکل می‌دهد."

 

۲۲. "بررسی واقعیت: راهنمای irreverent برای outsmarting، Outmanaging و Outmarketing رقابت شما" توسط گای کاوازاکی

Kawasaki یک کارآفرین و سرمایه‌گذار مخاطره‌آمیز است که فکر می‌کند امروزه کسب‌وکار زیادی حول رونده‌ای سطحی، تئوری‌های نا معتبر و "حماقت صریح" متمرکز است. این کتاب راهنمای خود برای آغاز و اجرای یک سازمان است که تا به حال ساخته شده‌است.

 

مرور: " قبل از اینکه من معامله نرم‌افزاری بعدی را انجام دهم، در نقاط بررسی واقعیت تجدید نظر خواهم کرد. داشتن نقش بیشتر در طول مذاکرات در زمان‌های مختلف، یادآوری چیزهایی که دیگران در این میز فکر می‌کنند یک ایده خوب است. هنگامی که Kawasaki چندین دروغ را در طول مذاکرات تحت پوشش قرار می‌دهد، لبخند خوبی دریافت می‌کنم."

 

۲۳. "تعویض: چگونه همه چیز را تغییر دهید وقتی تغییر سخت است" توسط چیپ هیث و دن هیث

چرا انجام دادن تغییرات کسب‌وکار آن قدر دشوار است؟ چیپ و دن توضیح می‌دهند که اختلاف در مغز ما ساخته شده‌است. ما یک ذهن منطقی و یک ذهن احساسی داریم و کلید موفقیت پایدار آن‌ها را وادار به کار با یکدیگر می‌کند.

 

بررسی: "تعویض" یک نگاه امیدوار کننده به نحوه ایجاد تغییراتی است که در واقع یک سازمان را حرکت می‌دهد. آن‌ها تغییر را به اجزایی تبدیل کرده‌اند که می‌توانند یک تیم را هدایت کنند تا در یک سازمان تغییر ایجاد کنند. داستان‌های بزرگ نشان می‌دهند که چطور نظریه‌ها را عملی کنید - و چرا گاهی اوقات تغییر از خط خارج می‌شود."

 

۴. شروع کنید: چگونه رهبران بزرگ به همه اله‌ام می‌دهند تا "اقدام" توسط سیمون Sinek انجام دهند.

(سیمون Sinek)از شما می‌خواهد که بیشتر از کار لذت ببرید و در عوض الهام‌بخش دیگران باشید. او توضیح می‌دهد که maximum رهبران جهان همگی فکر می‌کنند، عمل می‌کنند و به طور مشابه ارتباط برقرار می‌کنند. در سراسر این کتاب، شما چارچوب "دایره طلایی" Sinek برای ایجاد سازمان‌ها و افراد پیشرو را به روشی که کسب‌وکار شما را از هم متمایز می‌سازد، قرار خواهید داد.

 

بررسی کنید: "شروع کنید" چرا به طور کامل روشی که من در مورد ارتباط فکر می‌کنم را تغییر داد، اما بیشتر از آن است. این یک فلسفه زیبا است که کشف معانی و هدف عمیق‌تر را تشویق می‌کند، و این یک اکتشاف خردمندانه از این است که چرا برخی از مردم و سازمان‌ها موفق هستند، در حالی که برخی دیگر شکست می‌خورند."

 

۲۵. "سگ کفش: سگ Memoir" توسط خالق "نایک" توسط فیل نایت

فیل نایت ۵۰ دلار از پدرش قرض گرفت و یک شرکت کفش را راه‌اندازی کرد (به پدران در همه جا امید داد که پولی که فرزندانشان به آن‌ها قرض می‌دهند به نایک تبدیل شود). در این کتاب، نایت به او می‌گوید که چگونه میل به خلق چیزی برای خودش و رابطه‌اش با بیل bowerman ائتلاف یک امپراطوری را تشکیل می‌دهد. نایت این دلیل است که با دید گستاخانه و اشتیاق برای چیزی بزرگ‌تر از خودتان، می‌توانید یک چیز بسازید که همه چیز را تغییر دهد.

 

مرور: " این یک مطالعه عالی برای هر کسی است، اما اگر شما در مورد شروع یک کسب‌وکار فکر می‌کنید، به خصوص کاری که انتظار دارید رشد کنید، این کتاب به فهرست ought to شما تعلق دارد. شما چیزهایی را یاد خواهید گرفت که در هیچ جای دیگری یاد نخواهید گرفت."

۲۶. "قدرت شکست: چگونه wallet، یک بودجه شدید، و یک گرسنگی برای موفقیت می‌تواند بزرگ‌ترین مزیت رقابتی شما" اثر Daymond جان شود.

بنیانگذار FUBU و ستاره شارک تانک معتقد است که شروع یک کار با کمی پول به هیچ وجه باعث نمی‌شود که شما خلاقانه تر فکر کنید. در کتاب او، جان داستان خود را در فروش پیراهن‌های دوخت به خانه در کوئینز به اشتراک می‌گذارد و داستان‌هایی را از دیگران نقل می‌کند که بودجه‌های غیر موجود را به موفقیت باور نکردنی تبدیل کرده‌اند.

 

بررسی: " این کتاب باید برای خواندن در مدارس کسب‌وکار مورد نیاز باشد، زیرا ۴۳ صفحه اول به تنهایی اغلب کتاب‌های تجاری را در آنجا منفجر می‌کنند. این کتاب غنی از محتوا و داستان‌های بزرگ است که شما می‌توانید تنها در مورد هر صنعت و یا ایده به کار ببرید. اگر یک کارآفرین یا فروشنده هستید، به این کتاب نیاز دارید."

 

۲۷. ماسک ماسک: تسلا، SpaceX و ماموریت برای آینده شگفت‌انگیز توسط Ashlee ونس

از تربیت آشفته او در آفریقای جنوبی تا ۱.۵ میلیارد دلار، این زندگینامه به داستان شگفت‌انگیز یکی از maximum کارآفرینان قرن بیست و یکم می‌گوید. کشف دیدگاه ماسک برای یک ملت از خالقان در عصر رقابت جهانی قدرتمند و چرا او به شدت در آینده سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

بررسی: " من بینش را به ماسک مو و چگونگی عمل او دوست داشتم، و شما تصویر کاملا گسترده و کامل از ماسک را به عنوان یک فرد خیالی به دست می‌آورید که قطعا بر روی ارائه برخی از maximum اهداف انسانی در تاریخ تنظیم شده‌است. شما همچنین یک بینش عالی در اکوسیستم کلی در اطراف شرکت ماسک او (SpaceX و تسلا)، روابط با شرکت‌های دیگر و نهاده‌ای دولتی و همچنین افراد مهم اطراف خود کسب می‌کنید."

 

۲۸. "دیسک‌گردان: حقیقت غافلگیر کننده در مورد ان چه ما به دست دنیل صورتی" 

The نویسنده "برای فروش" نظرات خود را در مورد انگیزه به اشتراک می‌گذارد - و این روشی نیست که به آن عادت داشته باشید. صورتی ادعا می‌کند که چیزی که به ما انگیزه می‌دهد، نیاز به هدایت زندگی خود، یادگیری چیزهای جدید، و انجام بهتر است. این تحقیق را که از اظهارات صورتی حمایت می‌کند به دست خواهید آورد و سه عنصر انگیزه واقعی را توضیح خواهد داد: خودمختاری، تسلط، و هدف.

 

بررسی: " احساس کمبود انگیزه؟ ممکن است که کار فعلی شما استقلال، تسلط و هم ترازی را به هدف بزرگ‌تر شما ارائه نمی‌کند. یک مطالعه بسیار پیشنهادی برای کسانی که برای راه‌حل‌های کوتاه‌مدت حل نمی‌شوند و متعهد به یافتن راه‌حل پایدار و پایدارتر هستند."

 

۲۹. "چطور این کار را کردم: جاده‌های غیر منتظره برای موفقیت از اکثر کارآفرینان الهام‌بخش جهان" توسط گی Raz

براساس پادکست عمومی NPR با همان نام "چگونه من این کتاب را ساخته‌ام" درس‌های با ارزشی را از کارآفرینان موفقی که شرکت‌های خود را از زمین ساخته بودند، به تصویر می‌کشد. فروشنده‌ها می‌توانند از مثال‌های مختلف خلاقیت، حل مساله و سرسختی که در این کتاب به اشتراک گذاشته شده‌اند، الهام پیدا کنند.

 

بررسی: " بعد از صفحه اول، نمی‌توانید آن را یادداشت کنید. در این کتاب چیزهای زیادی وجود دارد که شما می‌توانید از کارآفرینان دیگری یاد بگیرید که زمان‌های سختی را گذرانده اند و resiliently آن را به طرف دیگر سوق داده‌است (حتی زمانی که آن‌ها فکر نمی‌کردند که بتوانند). من بعد از به دست آوردن یک رکود بزرگ در کسب‌وکار خودم، بسیاری از رشته‌ها را با داستان کوتاه و الهام‌بخش خود پیدا کردم.

 

چالش‌های آغاز و داشتن یک کسب‌وکار عالی هستند، اما این چالش‌ها (گذشته، چالش‌های فعلی یا آینده)توسط افراد دیگر تجربه شده‌اند و به نظر می‌رسد که بهترین و بهترین چیزها را در این کتاب به اشتراک می‌گذارد."

 

۳۰. عادات اتمی: یک روش ثابت ثابت شده برای ساخت عادات خوب، damage بد " را توسط جیمز پاک می‌کند.

آخرین باری که به عادت‌های شما نگاه کردی؟ اگر به دلیل تامل در این زمینه دیر هستید، شما می‌خواهید که عادات اتمی را مطالعه کنید. این کتاب توصیه‌های تاکتیکی را برای ایجاد عادات تولیدی و رها کردن عادات ارائه می‌دهد که به شما خدمت نمی‌کنند.

 

بررسی: " من کتاب‌های زیادی در مورد تغییر رفتار و عادات ساختمانی و عادت‌های اتمی جیمز پاک کرده‌ام که مورد علاقه جدید من است. این کتاب با دیگران متفاوت است، به طوری که مقدار زیادی زمین را در بخش بزرگ‌تر رشد خود پوشش می‌دهد در حالی که یکپارچه تمام این ایده‌ها را به موضوع اصلی عادت‌ها باز می‌گرداند.

https://blog.hubspot.com/sales/entrepreneur-books-salesperson-read

hasti دوشنبه 06 بهمن 1399 زمان : 10:02 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 1,369
  • بازدید کلی : 5,953

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد