loading...

سفارش طراحی انواع وب سایت

بازدید : 196

در سال ۲۰۲۰، ویدیو برای مصرف کنندگان مهم‌تر از قبل است.

 

هر روز، ما برنامه‌های مورد علاقه خود را پخش می‌کنیم، فیلم‌های explainer را در یوتیوب تماشا می‌کنیم تا چیز جدیدی را یاد بگیریم، یا از رویدادهایی پیروی کنیم، سوال & و مصاحبه‌ها از طریق ویدئوی زنده.

در سال ۲۰۲۰، ویدیو برای مصرف کنندگان مهم‌تر از قبل است.

 

هر روز، ما برنامه‌های مورد علاقه خود را پخش می‌کنیم، فیلم‌های explainer را در یوتیوب تماشا می‌کنیم تا چیز جدیدی را یاد بگیریم، یا از رویدادهایی پیروی کنیم، سوال & و مصاحبه‌ها از طریق ویدئوی زنده.

 

جای تعجب نیست که محبوبیت فعلی محتوای ویدئو تا حدودی به سال هزار و اندی مصرف کنندگان Z می‌رسد. این گروه‌های سنی بیشتر به اینترنت متصل هستند تا گروه‌های سنی قدیمی‌تر، و ترجیح می‌دهند که چیزهای جدید را از ویدیوهای برخط یاد بگیرند.

 

در این نقطه، بازاریابان می‌دانند که آن‌ها باید از ویدئو در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنند. با توجه به گزارش وضعیت سال ۲۰۲۰ HubSpot's بازاریابی، ویدیو رقبای سنگین‌وزن مانند ایمیل، بلاگ نویسی و infographics را به عنوان رایج‌ترین نوع محتوای بازاریابی مورد استفاده قرار می‌دهد.

 

علاقه به ویدئو، تعجب‌برانگیز و یا جدید نیست. در طول قرن گذشته، ما شاهد حرکت ویدئویی از تلویزیون سیاه و سفید به گوشی‌های هوشمند و تبلت بوده‌ایم. همان طور که مصرف کنندگان مشاهده کرده‌اند که این محتوا در نوک انگشتان ما بیشتر در دسترس قرار می‌گیرد، برندها چندین روش جدید برای اجرای ویدئو در بازاریابی خود کشف کرده‌اند.

 

حالا، به جای تکیه‌بر یک آگهی تجاری در طول سریال‌های خنده‌دار مورد علاقه ما برای یادگیری در مورد یک محصول، ما در تمام رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌های جاری سازی، و صفحات نتیجه جستجو زیر آب هستیم.

 

ویدیو به هیچ جایی نمی‌رود، اما همیشه در حال گسترش، تغییر و تحول است تا به نیازهای مشتریان جدید و سکوهای جدید تبدیل شود.

 

همانطور که این محتوا همچنان با هر نسل جدید تکامل می‌یابد، بازاریابان باید به تحقیق در مورد علایق، سرگرمی‌ها و رفتارها ادامه دهند.

 

در این پست وبلاگ، من شش روش مورد حمایت تحقیق را برجسته می‌کنم - که عادات مصرف ویدیو در حال تغییر هستند و چگونه بازاریابان می‌توانند به طور استراتژیک واکنش نشان دهند.

 

حالا دانلود کنید: گزارش وضعیت بازاریابی [ نسخه ۲۰۲۰ ]

چگونه مصرف ویدیو در سال ۲۰۲۰ تغییر می‌کند

۱. مصرف کنندگان شروع به اتکا به فیلم‌های بازاریابی از برندها می‌کنند.

در گذشته، مصرف کنندگان از وب سایت دیدن می‌کنند، به مرور آنلاین، آگهی‌های بازرگانی نگاه می‌کنند، و شاید برخی از ویدئوهای یوتیوب را جستجو کنند تا در مورد یک محصول یاد بگیرند. در حال حاضر، با استفاده از ویدیو در هر شبکه بزرگ رسانه‌های اجتماعی، آن‌ها یاد می‌گیرند که به شدت به این نوع محتوا در فاز تحقیقات خود اتکا کنند.

 

در حالی که برندها engagement بیشتری نسبت به همیشه از بازاریابی ویدیویی دارند، مصرف کنندگان به طور فزاینده‌ای انتظار دارند که این نوع محتوا را از برندها ببینند. حتی در سال ۲۰۱۸، ۸۷ درصد از مصرف کنندگان گفتند که می‌خواهند ویدیو بیشتری از برندها در سال آینده ببینند.

 

در سال ۲۰۲۰ این احتمال وجود دارد که انتظار برندها برای تهیه فیلم‌های بازاریابی حتی قوی‌تر هم شده‌است. هر روز، مصرف کنندگان از demos محصول، بازبینی‌های تصویری، و unboxings برای یادگیری محصولات قبل از خرید آن‌ها استفاده می‌کنند.

 

افزایش انتظارات محتوای ویدئو برای شما به عنوان یک بازاریاب چه معنایی دارد؟ خوب، اگر یک چشم‌انداز به یک محصول یا خدمات در حوزه کاری شما علاقمند است، به دنبال مرور و یا برنامه‌های آموزشی است، و نمی‌تواند هیچ ارتباطی با پیشنهاد's پیدا کند، آن‌ها ممکن است محصولی از برند دیگری بخرند.

 

چرا؟ ویدئوها این فرصت را به مشتریان می‌دهند تا ببینند چگونه یک محصول یا سرویس در زندگی واقعی کار می‌کند، قبل از خرید آیتم، هیچ گونه عیب و ایراد پیدا نمی‌کند، و مزایایی را که ممکن است در مورد توصیف متن یاد بگیرند، شناسایی می‌کنند. این محتوا همچنین ممکن است به نظر برسد که نسبت به یک عکس محصول ویرایش شده بسیار معتبر باشد، که می‌تواند اعتماد مصرف‌کننده را به یک برند یا پیشنهاد بالا ببرد.

 

۲. نیمی از Gen و نسل هزاره جدید نمی‌دانند چطور بدون ویدئو زندگی کنند."

برای برخی، این زیاد یک شوک نیست. هر نسل جدید ویدئوی آنلاین بیشتری را نسبت به گذشته شاهد بوده‌است. با این حال، وقتی نوبت به افراد زیر سن ۳۴ سال می‌رسد، فیلم‌ها تاثیر بیشتری بر زندگی روزمره دارند. در تحقیق یوتیوب، ۵۰ % از مردم هر دو نسل گفتند که "نمی‌توانند" بدون ویدیو در زندگی روزمره زندگی کنند.

 

گذشته از استفاده از ویدیو برای سرگرمی، هم نسل جدید و هم ژنرال Z ترجیح می‌دهند ویدیوها را برای اهداف جمع‌آوری اطلاعات تماشا کنند. حتی زمانی که یاد گرفتن یک محصول یا محصول جدید به دست می‌آید، این گروه‌های سنی تبلیغات ویدئویی، demos محصول و یا دیگر ویدیوهای بازاریابی را ترجیح می‌دهند تا به سادگی در مورد یک شرکت به صورت آنلاین مطالعه کنند.

 

در حالی که نسل هزاره جدید به ۴۰ سالگی نزدیک می‌شود و ژنرال Z شروع به کسب قدرت خرید کامل می‌کند، شانس خوبی وجود دارد که این دو گروه سنی به زودی بخش عمده‌ای از مخاطبین خود را به دست خواهند آورد.

 

در این نقطه، بازاریابان با هدف جذب این دو نسل باید بررسی استراتژی‌های ویدئویی در رسانه‌های اجتماعی و یا وب سایت‌های خودشان را مد نظر قرار دهند. در حالی که این گروه‌های سنی ممکن است به طور منظم از ویدیو برای اهداف سرگرمی استفاده کنند، به احتمال زیاد آن‌ها از آن برای یادگیری بیشتر در مورد محصولات و یا برندها استفاده می‌کنند که ارزش سرمایه‌گذاری در آن‌ها را دارد. اگر یک توصیه ویدئو و یا آموزش عالی برای محصولی که آن‌ها به آن علاقمند هستند وجود داشته باشد، آن‌ها ممکن است آن را پیدا کنند، آن را تماشا کنند، و از آن راضی شوند تا تایید کنند که این خرید برای آن‌ها مناسب است.

۳. مصرف کنندگان ویدیو می‌خواهند استراحت کنند یا فرار کنند - از زندگی روزمره.

در گذشته، نسل‌های قدیمی‌تر ممکن است به طنز تلویزیونی مورد علاقه شان تبدیل شوند و یا برای فرار از استرس‌های زندگی روزمره به سینما رفته باشند. در حالی که the ها به عنوان مشتریان جوان‌تر تغییر کرده‌اند، نیاز غریزی به استراحت و یا سرگرمی وجود ندارد.

 

هنگامی که از شرکت کنندگان در نظرسنجی یوتیوب پرسیده شد که چرا مصرف کنندگان محتوای ویدئو را تماشا می‌کنند، شرکت کنندگان نظرسنجی یوتیوب گفتند که آن‌ها در درجه اول ویدیوها را در جهت "استراحت و آرامش" تماشا می‌کنند. به علاوه، چهارمین دلیل متداول که افراد فیلم تماشا می‌کنند این است که محتوای آن‌ها باعث خنده آن‌ها می‌شود. علاوه بر این، به گفته مردم، "مرا در سراسر جهان اطراف خود فراموش می‌کند،" به عنوان هفتمین دلیل معمول برای تماشای ویدیوها.

به عنوان یک بازاریاب، شما نباید تمام زمان و پول خود را صرف ایجاد محتوای غیر منطقی کنید که بینندگان را آرام کند و یا آن‌ها را به خنده بیاندازد. اما، می‌توانید به خاطر داشته باشید که بسیاری از بینندگان هنوز به دنبال تفریح و یا جذب مطالب شما هستند.

 

حتی زمانی که یک ویدیو بازاریابی اطلاع‌رسانی ایجاد می‌کنید می‌توانید آزمایش با داستان‌های خنده‌دار و یا افزودن سایر کیفیات سرگرم‌کننده را در نظر بگیرید. علاقه‌مند به افزودن عناصر سرگرم‌کننده به ویدئوی بازاریابی بعدی تان؟ از برند های اصلی اله‌ام می‌گیرید که به طور موثر از طنز در بازاریابی خود استفاده می‌کنند.

 

۴. مصرف کنندگان می‌خواهند بیشتر در مورد موقعیت و سوداهای خود یاد بگیرند.

به غیر از جستجوی for، بینندگان یوتیوب برای دیدن محتوا انگیزه می‌گیرند که چیزهای جدید را به آن‌ها یاد می‌دهد، به خصوص زمانی که با علایق، علایق، سرگرمی‌ها و یا دلایل اجتماعی مرتبط هستند. در حالی که دومین دلیل معمول برای تماشای یک ویدیو این بود که، "به من چیز جدیدی یاد می‌دهد،" مردم همچنین گفتند که آن‌ها را اولویت‌بندی می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا "عمیق‌تر" در علایق خود کاوش کنند و یا "مربوط به احساسات خود" شوند.

 

احتمال این است که محصول شما مربوط به فرد، علایق، سرگرمی‌ها، احساسات و یا حرفه شما باشد. این نوع فردی است که شما می‌خواهید تماشا کنید و از ویدئوهای خود لذت ببرید.

 

ایجاد شخصیت خریدار و مخاطب هدف در این نوع از فرد به شما کمک می‌کند تا موضوعات ویدئویی را شناسایی کنید که به آن‌ها ارزش خواهد بخشید، از آن‌ها سود ببرید، و نام تجاری تان را برای انتشار به یاد بیاورید.

 

۵. اگر ویدئوی شما شبیه به یک بودجه بزرگ باشد، مصرف کنندگان اهمیت نمی‌دهند.

یک تصور غلط رایج وجود دارد مبنی بر اینکه فیلم‌های بازاریابی باید بزرگ‌ترین ستاره‌های هالیوود را داشته باشند و باید در یک استودیوی با قیمت بالا شلیک شوند. در سال ۲۰۲۰، همانطور که بازاریابان به طور فزاینده‌ای در حال تولید ویدیو از راه دور هستند، این اسطوره قطعا اثبات شده‌است.

 

اما، اگر نیروی کار بازاریابی ویدئو در حال تکامل شما را متقاعد نکرده باشد که فیلم‌های ارزان‌قیمت می‌تواند موثر باشد، این چیزی است که یوتیوب در نظرسنجی خود کشف کرده‌است:

 

هنگامی که از مصرف کنندگان خواسته می‌شود به دلایل بالا رتبه بالای فیلم را رتبه‌بندی کنند، به طرز شگفت آوری "کیفیت تولید بالا" را تماشا کردند، و "بازیگران مشهور" به پایین لیست نزدیک شدند.

گذشته از رتبه‌بندی ویژگی‌های ویدئوی بلند پایه به عنوان کم‌ترین دلایل برای مشاهده ویدیوها، نسل جدید نسل جدید و نسل Z از گروه‌های سنی قدیمی‌تر متفاوت هستند که آن‌ها بیشتر از محتوای تولید شده توسط کاربر بر روی فیلم‌های ساخت حرفه‌ای پیروی می‌کنند. این ممکن است اشاره کند که برندها می‌توانند از محتوای ایجاد شده توسط مشتریان یا طرفداران خود در هنگام ایجاد ویدئو بازاریابی استفاده کنند:

در این نقطه، روش‌های زیادی برای تولید یک ویدئو مقرون‌به‌صرفه با کیفیت جامد از هر خانه یا فضای کاری وجود دارد. و در حالیکه هنوز زمان و پول برای راه‌اندازی این محتوا به همراه خواهد داشت، فیلم‌های بازاریابی موثر که در هر جایی ساخته می‌شوند می‌توانند سطح آگاهی شما از برند را افزایش دهند.

 

۶. نسل‌های جوان‌تر از محتوای بیشتری مراقبت می‌کنند.

میانگین عضو Z یک محدوده مورد توجه آنلاین هشت ثانیه است. که چهار ثانیه کم‌تر از نسل هزاره جدید است. اما اگرچه محدوده توجه ژنرال Z برای موج‌سواری عمومی آنلاین ممکن است بسیار کوتاه باشد، فیلم‌های بلند مدت که آن‌ها را مورد توجه قرار می‌دهند، می‌توانند توجه آن‌ها را درک کنند و نگه دارند.

اتخاذ محتوای شکل بلند با هر نسل جدید، جدید نیست. با توجه به مطالعه یوتیوب، نسل هزاره جدید همچنین فیلم‌های طولانی‌تر را در مقایسه با نسل قبلی خود مشاهده کرده‌است.

 

به عنوان یک بازاریاب، شما باید تا زمانی که سرعت خود را برای محتوای ویدئو خود تنظیم می‌کنید باید توجه هر نسل جدید را در ذهن داشته باشید.

 

ویدئوی شما فقط چند ثانیه وقت دارد تا توجه یک نفر را جلب کند و یا توجه یک عضو Z را به آن جلب کند که در حال لغزش از طریق یک فید اجتماعی هستند. با این حال، اگر ویدئوی شما بلافاصله بینندگان را جذب کند و سپس به ارائه اطلاعات سرگرم‌کننده، ارزشمند، یا جالب در سرتاسر دنیا ادامه دهد، این گروه‌های سنی ممکن است همه چیز را تماشا کنند - - حتی اگر طرف بلندتر باشد.

 

قبل از این که یک ویدئوی بازاریابی را به صورت آنلاین قرار دهید، آن را از دید یک مصرف‌کننده که تا حدودی شلوغ است، تماشا کنید. سپس از خود بپرسید، آیا این ویدئو بینندگان را به سرعت جذب می‌کند و توجه آن‌ها را جلب می‌کند؟ " اگر نگران این باشید که بخش‌های ویدئوی شما کسل‌کننده به نظر برسد، ممکن است بخواهید آن را کوتاه کنید. اما اگر تیم شما فکر می‌کند که کل زمان سرگرم‌کننده و یا آموزنده است، می‌توانید با انتشار ویدیوی longer و یادگیری از نتایج آن، تجربه کنید.

 

هدایت ویدیو در سال ۲۰۲۰

با هر نسل جدید، دنیای فیلم به تکامل خود ادامه خواهد داد.

 

با این حال، در این نقطه، چشم‌انداز ویدئو به نفع بازاریابان تغییر می‌کند. نه تنها مشتریان ترجیح می‌دهند در مورد برندها از طریق محتوای ویدئو یاد بگیرند، بلکه از آن به عنوان ابزاری ضروری در مرحله جمع‌آوری اطلاعات سفر خریدار استفاده می‌کنند.

 

علاوه بر این، اکثر مصرف کنندگان ویدیو در حال حاضر تلاش می‌کنند چیز جدیدی را در مورد علاقه یا سرگرمی، به جای استفاده از ویدئو برای سرگرم کردن خود، یاد بگیرند. این به این معنی است که بازاریابان می‌توانند فیلم‌های آموزشی را در استراتژی خود مهار کنند و به مصرف کنندگان که مربوط به جایگاه آن‌ها هستند را ارایه کنند، در حالی که بازاریابی یک برند یا محصول را نیز بازاریابی می‌کنند.

 

در سال ۲۰۲۰ شما به یک بودجه ویدئویی با قیمت بالا برای موفقیت به عنوان یک بازاریاب نیاز ندارید. شما فقط باید مطالبی را ایجاد کنید که درگیر، آموزش، و توطئه بین مخاطبین خود باشند.

منبع

hasti جمعه 19 دی 1399 زمان : 14:57 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 1,266
  • بازدید کلی : 5,850

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد