loading...

سفارش طراحی انواع وب سایت

بازدید : 204

 

امروزه متاسفانه علاقه مندی نسبت به خواندن کتاب به صورت نسخه چاپی و سنتی آن رو به کاهش میباشد چراکه بسیاری از افراد تمایل دارند تا راحت این کار را انجام دهند. البته افراد بسیار زیادی هم هستند که علاقه به خواند کتاب به صورت چاپی دارند و از منابع اینترنتی برای پیدا نمودن کتاب مورد علاقه شان و سفارش آن بهره میبرند. بنابراین ناشران و کلا افراد مشغول در این صنعت با طیف بسیار گسترده ای از افراد در این زمینه روبرو هستند و این میتواند نوید کسب و کار بسیار خوبی را به آنها بدهد.

امروزه متاسفانه علاقه مندی نسبت به خواندن کتاب به صورت نسخه چاپی و سنتی آن رو به کاهش میباشد چراکه بسیاری از افراد تمایل دارند تا راحت این کار را انجام دهند. البته افراد بسیار زیادی هم هستند که علاقه به خواند کتاب به صورت چاپی دارند و از منابع اینترنتی برای پیدا نمودن کتاب مورد علاقه شان و سفارش آن بهره میبرند. بنابراین ناشران و کلا افراد مشغول در این صنعت با طیف بسیار گسترده ای از افراد در این زمینه روبرو هستند و این میتواند نوید کسب و کار بسیار خوبی را به آنها بدهد.

چنانچه یک وب سایت انتشاراتی به خوبی طراحی و پیاده سازی گردد و تمامی بخشها و مطالب موجود در آن دسته بندی گردد, میتواند در رونق کسب و کار شما تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد.  میتوانید در نهایت بازدید کنندگان خود را به مشتریان خود تبدیل نمایید و از آنها بخواهید تا به صورت نمایشگاهی به محل و مکان شما مراجعت نموده و به صورت حضوری در رابطه با گرفتن کار جدید و بستن یک قرارداد جدید صحبت نمایید.

 

طراحی سایت انتشارات

حوزه انتشارات می تواند نقش مهمی در ارتقای فرهنگ و سواد جوامع بشری داشته باشد. با این نگاه ناشران فرهنگ سازان هر جامعه هستند و استفاده هرچه بهتر از امکانات دنیای فناوری در جهت گسترش فرهنگ کتابخوانی حرکتی مثبت و موثر در راستای رشد فرهیختگی است.

بنابراین بهره گیری از یک طراحی حرفه ای در طراحی سایت انتشارات می تواند گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی به شمار آید.

در طراحی سایت انتشارات فروش آنلاین در دو بخش فایل الکترونیکی کتابها و نسخه چاپی کتابها می تواند دو محور اصلی باشد. با این روش در طراحی سایت انتشارات افرادی که علاقه مند به استفاده از روش های نوین و الکترونیکی مطالعه هستند امکان دسترسی به فایلهای الکترونیکی مناسب موبایل و یا فایل پی دی اف را خواهند داشت و افرادی که از مطالعه نسخ چاپی لذت می برند امکان تهیه راحت تر آنها را دارند.

در بخشهای دیگر از طراحی سایت انتشارات می توان به معرفی پرمخاطب ترین کتابهای چاپ شده، بیوگرافی نویسندگان بزرگ جهان، معرفی کتابهای در دست چاپ، تبلیغ کتابها، آخرین اخبار کتابها و نمایشگاهها و نویسندگان و انتشار خلاصه ای از فایل پی دی اف یا نسخه موبایلی رایگان برخی از کتابها جهت تبلیغات و بازاریابی پرداخت.

برای افزایش فرهنگ مطالعه می توان بخشی را جهت ارائه فایلهای کامل الکترونیکی کتابها در طراحی سایت انتشارات در نظر گرفت.

بخش دیگری که می تواند در طراحی سایت انتشارات لازم باشد بخشی برای دعوت به همکاری است. با ارائه لیستی از کتابهای مورد نیاز برای تالیف می توان مولفین را از این مورد آگاه کرد. همچنین با ارایه بخشهایی از کتابهای لاتین می توان از مترجمین زبانهای مختلف به همکاری دعوت کرد.

آيا دوست داريد انتشارات شما نیز در دنیای اینترنت وجود داشته باشد و شناخته تر شوید؟!

اگر ميخواهيد با حضور در اينترنت خود را معرفي كنيد، با مشتریان خود در ارتباط باشید و فروش كتاب هايتان را از اين طريق افزايش دهيد، ما مي توانيم با طراحي سايت انتشارات شما به صورت بهینه سازی شده اين كار را برايتان انجام دهيم و شما را به يكي از پربازديدترين سايت هاي انتشاراتي تبديل كنيم. همچنين مي توانيم جايگاهتان را در گوگل ارتقا دهيم تا جزو اولين سايت ها در گوگل قرار گرفته شويد.

 

با توجه به تجربه ی وب نگاران ، امکانات زیر برای طراحی یک سایت انتشاراتی لازم می باشد :

1 - امکان معرفی کتاب ها بصورت دسته بندی موضوعی

2 - امکان دانلود خلاصه ای از کتاب بصورت pdf

3 - امکان خرید آنلاین کتب انتشارات

4 -ایجاد یک فضای آموزشی در محور موضوع کتاب ها

Five - امکان ارتباط مستقیم کاربران با نویسنده از طریق فرم داینامیک

6 - امکان ایجاد خرید مقاله بصورت آنلاین و سپس دانلود

 

نکته مهم در این میان، چگونگی جذب مخاطبان و مشتریان انبوه می باشد. با توجه به استفاده از متدهای جدید و به روز و طراحی وب سایت، کافی است به شکل حرفه ای به مسائل بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)، search engine optimization و گرافیک توجه ویژه ای داشت. به این ترتیب می توان راه حل مناسبی برای رقابت در دنیای بزرگ اینترنت یافت.

 

چرا طراحی وب سایت انتشارات ؟

از آنجایی که امروزه بکارگیری گوشی های اندروید و هوشمند در بین آحاد جامعه رواج و محبوبیت یافته و دسترسی بی وقفه و راحت  به اینترنت  برای عموم از این طریق میسر شده است لذا رغبت مردم برای مطالعه نسخه های الکترونیکی کتب و مطالعه آنها بر روی گوشی، لب تاپ یا تبلت بیشتر شده است؛ هر چند که کتاب های چاپی کاغذی نیز همچنان مشتریان خاص خود را دارند.

با توجه به آنچه ذکر شد طراحی وب سایت انتشارات برای تحت پوشش قرار دادن طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان که هر کدام سلیقه مختص خود را دارند برای رونق بخشیدن به کسب و کار ناشران و همینگونه ارائه خدمات بصورت آسان و سریع به مشتریان راهگشا می باشد.

 

صرفه جویی در وقت با طراحی سایت چاپ و انتشارات

طراحی سایت چاپ و انتشارات با امکانات متنوعی که در اختیار فعالان عرصه‌ی صنعت چاپ و نشر و همچنین مخاطبان این حوزه قرار می ­دهد، باعث می­‌شود تا به میزان بسیار بالایی در وقت آن ها صرفه جویی شده، زمان آن ها تلف نشود.

 

صرفه جویی در وقت فعالان صنعت نشر با طراحی سایت چاپ و انتشارات

با طراحی سایت چاپ و انتشارات فعالان صنعت نشر به جای این که زمان خود را صرف دادن اطلاعات خدمات خود به مخاطبان نمایند، تمامی اطلاعات مورد نیاز آن ها را در سایت خود قرار می­‌دهند و این زمان ذخیره شده را صرف ارتقای کیفیت خدمات و محصولات خود می­‌نمایند، به خصوص این که چه به صورت تلفنی و چه به صورت حضوری امکان ارائه‌ی تمامی اطلاعات به هیچ وجه وجود نخواهد داشت اما با ایجاد سایت چاپ و انتشارات کلیه‌ی اطلاعاتی که مد نظر فعالان صنعت چاپ باشد، می‌­تواند در صفحات گوناگون سایت قرار گرفته، بدون این که ذره ای از وقت آن ها را بگیرد، به مخاطبان آن ها به صورت یک جا ارائه شود.

 

صرفه جویی در وقت مخاطبان صنعت نشر با طراحی سایت چاپ و انتشارات

طراحی سایت چاپ و انتشارات این امکان را به مخاطبان صنعت چاپ و نشر می­ دهد تا بدون نیاز به تردد در سطح شهر و به انواع انتشاراتی ها، در هر مکانی که هستند اعم از خانه و یا محل کار خود، تنها با مراجعه به سایت چاپ و انتشارات مختلفی که در اینترنت وجود دارد، نیازمندی های خود را در این حوزه برطرف نموده، زمان خود را در ترافیک و رفت و آمدها به هدر ندهند؛ چرا که با توجه به سرعتی که دنیای امروزی و کارهای مختلف در سبک زندگی امروزه در پیش گرفته است، به گونه ای است که باید همه‌ی کارها را با کم ترین وقت تلف شده به انجام برسانند تا در انجام فعالیت های زندگی اختلالی ایجاد نشود. 

 

ذخیره انرژی با طراحی سایت چاپ و انتشارات

با طراحی سایت چاپ و انتشارات تمامی کسانی که با فعالیت های این حوزه سر و کار دارند، می‌­توانند انرژی خود را به جای مصرف کردن در رفت و آمدهای مکرر برای ارائه و یا گرفتن خدمات، در راه هایی دیگر صرف نمایند و بهره ی بهتری از انرژی و توان خود ببرند؛ مثلا فعالان صنعت چاپ و نشر می­‌توانند انرژی خود را در راه بهتر شدن خدمات و محصولات خود به کار بگیرند، و مخاطبان آن ها نیز در بهتر شدن کارهای خود در زمینه‌ی فعالیت های مختلف فرهنگی. 

 

با ظهور سیستم‌های دیجیتال و اینترنت، تقریبا تمام صنایع به ارائه یک تجربه بسیار بهتر تبدیل شدند. از آموزش، حمل و نقل، داروسازی، غذا، مراقبت‌های بهداشتی، سرگرمی، اخبار، موسیقی، الکترونیک و غیره بیشتر این صنایع قدرت بازاریابی دیجیتال را در بر می‌گیرند. در این روش، صنعت چاپ پتانسیل چنین استراتژی را در این عصر مدرن تایید می‌کند. در نتیجه، دامنه انتشار به منابع الکترونیکی گسترش‌یافته است. از این رو، انتشار فقط محدود به کتاب، روزنامه و مجلات نیست، بلکه نسخه‌های الکترونیکی از کتاب‌ها و نشریات ادواری، وب سایت‌ها، وبلاگ‌ها، ناشران بازی ویدیویی و امثال آن‌ها را پوشش می‌دهد. امروزه، ما وب سایت‌های ناشران متعددی را می‌یابیم که ابتکارات بازاریابی را تقویت می‌کنند. از این رو، شرکت‌ها و افراد خلاق که می‌خواهند خود را از رقابت متمایز کنند باید کاره‌ای خلاقانه خود را به خروجی‌های رسانه‌ای معروف ارسال کنند. اگر به دنبال انگیزه برای پروژه‌های مشابه هستید، باید این وب سایت‌های ناشران را چک کنید.

https://rastinweb.com/publishing-company-website-design

https://colorlib.com/wp/publishers-websites/

hasti دوشنبه 06 بهمن 1399 زمان : 10:16 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 1,375
  • بازدید کلی : 5,959

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد