loading...

سفارش طراحی انواع وب سایت

بازدید : 100


همانطور که گفته می‌شود, کل غالبا از مجموع بخش‌های آن هست. این فرمایش به خاص در زمینه تیم‌های پراکنده صادق هست. "

تیم‌سازی احساس بودن غالبای به تیم می‌دهد.

به احتمال زیاد, شما می‌توانید بازی‌های تیم‌سازی را در ذهنتان تصور کنید: گردش‌های تیمی هیجان‌انگیز, فعالیت‌های بیرون از منزل و یا پس از یک ساعت شاد و شاد.

اما تیم‌سازی مانند چیست?


همانطور که گفته می‌شود, کل غالبا از مجموع بخش‌های آن هست. این فرمایش به خاص در زمینه تیم‌های پراکنده صادق هست. "

تیم‌سازی احساس بودن غالبای به تیم می‌دهد.

به احتمال زیاد, شما می‌توانید بازی‌های تیم‌سازی را در ذهنتان تصور کنید: گردش‌های تیمی هیجان‌انگیز, فعالیت‌های بیرون از منزل و یا پس از یک ساعت شاد و شاد.

اما تیم‌سازی مانند چیست?

دانلود حالا: راهنمای فرهنگ شرکت   الگوها [کیت مجانی]

وقتی اعضای تیم شما از راه دور کار می‌کنند, می‌تواند مانعی بر سر راه برپایی تیم‌سازی بدون تماس رودررو باشد. ویلیامز اشاره می‌کند: " برپایی حس تعلق و تعهد به تیم در موقع راه دور سخت هست. جایی که تیم‌سازی در آن بازی می‌کند. "

با اینکه درک چگونگی ساخت روحیه تیمی مشکل هست, اما این کار غیرممکن نیست.

بازی‌های تیم‌سازی دوردست روحیه تیم و حس تعلق آن‌ها را بهبود می‌بخشد, که برای بهره‌وری کلی تیم و رضایت کارمندان ضروری هست.

ما لیستی از تمرین‌های تیم‌سازی هیجان‌انگیز و بازی‌های تیم دور افتاده خود را برای امتحان کردن مهیا کرده‌ایم. بیایید در بخش پسی به سراغ آن‌ها برویم.

بازی‌های تیم‌سازی آنلاین

ویلیامز وقتی به دنبال راه‌هایی برای تماس با تیم خود به صورت آنلاین هست, پیشنهاد می‌کند که فرض کنید هر چیزی یک آیتم هست. این طرز فکر با تفکر محدودکننده بازی می‌کند و قلمروهای جدیدی از احتمالات را باز می‌کند.

او می‌گوید: " این ذهنیت منجر به تمام چیز از یوگا از راه دور به مهمانی‌های تعطیلات از راه دور شده‌هست و ما در درازا راه زیاد خوش بوده‌ایم. "

پس با آن در ذهن, بیایید به سراغ انتخاب‌های هیجان‌انگیز برای برپایی تیم خود برویم.

بازی‌های تیم‌سازی دوردست

منوی mtv

بینگو کاری دوردست

مافیا

ساعت شاد

دهستان‌های عاشقانه

چالش‌های موجود در آبدارمنزل:

کلوپ کتاب

جزئیات فرهنگ پاپ

مزرعه مزرعه

شکار پرنده

ناهار و یادگیری

هرگز …

گروه رقص

تلویزیون دوردست mtv

مشابه کاره‌ای برنامه mtv, شما و تیم تان می‌توانید مدتی را صرف نمایش فضاهای کاری دوردست خود بکنید. این بازی با الهام از تیم به دنبال کمک, یک روش جالب برای پیدا کردن نگاهی به فضای کاری هم‌تیمی‌هایش هست.

برای اینکه یک جنبه " چالش برانگیز " بدهد, اعضای تیم به فضای کاری مورد علاقه شان در پایان رای می‌دهند, و برنده می‌تواند از حقوق لاف زدن برای داشتن موثرترین تنظیمات کار از راه دور لذت ببرد.

درست هست.

با هستفاده از قالب بینگو, کارت بینگو بسازید و یک بازی تند را به عنوان " هستراحت مغز " برای شما و تیم خود برنامه‌ریزی کنید. می‌توانید خصوصی سازی کنید که متناسب با شرکت و تیم خود باشد:


آیا هم‌تیمی‌های شما ایده‌هایی را برای عکاسی از فضاهای بینگو ارائه می‌کنند تا آن را به یک فرآیند مشترک تبدیل کنند. شما حتی می‌توانید یک پاداش برای برنده، شبیه یک کارت هدیه آنلاین، ارائه دهید. یک plus سایر به میزان کافی برای ساختن یک جلسه معمولی راحت هست.

برای اینکه از راه دور کار کنید، یک تن را گزینش کنید که مدیر باشد. آن‌ها یک عبارت تصادفی را اعلام می‌کنند و چند ثانیه منتظر می‌شبیه تا بازیکنان کارت خود را برای این جمله جستجو کنند. چنانچه بازیکن آن جمله را روی کارت خود داشته باشد، they'd از یک ابزار شبیه رنگ هستفاده می‌کنند تا آن فضا را علامت‌گذاری کنند.

زمانی که یک بازیکن فضای کافی را در یک رده مشخص کرده‌هست، they'd اعلام می‌کند " بینگو! در این مکالمه تلفنی و صبر برای ارزیابی پاسخ‌ها صبر کنید. چنانچه رده عمودی، افقی و یا مورب باشد و با فضاها مطابقت داشته باشد، آن هم‌کار برنده می‌شود.

۳. مافیا

مافیا با دو اسم گوناگون شناخته می‌شود و اغلب توسط گروه‌های بزرگ بازی می‌شود. این بازی اساساً یک چالش حل معما هست. یکی از بازیکنان یک "قاتل" ساکت هست و به افراد سایر اشاره می‌کند تا مجرم را تشخیص دهند.

دو نقش برای گزینش مافیا به منظور حفظ ساختار سازمانی، شبیه "دکتر"، "Townspeople"، و "کارا گاه"، و " کارا گاه بهترین بخش درمورد بازی چیست؟ این می‌تواند در یک مکالمه ویدیویی انجام شود. برای اجرای کامل نحوه بازی مافیا اینجا کلیک کنید.

در HubSpot، ما مافیا را برپایی کردیم تا با یک تماس زوم جا به جا شود. ما از ترکیبی از جعبه گپ، اسلاک، و هستفاده از دوربین برای مجدد تصور کردن آتش در یک تنظیمات مجازی هستفاده کردیم.

۴. ساعت شاد

یکی از جالب‌ترین رویدادهایی که من با تیم خود انجام داده‌ام یک ساعت شاد از راه دور بوده‌هست. به همکاران خود فرصت دهید تا با هم جمع شوند و بیرون از کار، دور از راه، تماس برقرار کنند.

در HubSpot، ما از ساعت‌های خوشی برای پرورش رابطه عمیق‌تر با اعضای تیم هستفاده می‌کنیم. در یک نقطه، ما حتی یک چشیدن شراب مجازی را برگزار کردیم، که در آن شرکت کنندگان یک لیوان شراب آلمانی آوردند و به یکی از همکاران گوش دادند و توضیح دادند که چگونه سلیقه ویژه خود را بچشد، و چیزهایی را در مورد شرابی که دانش مشترک دارند، شبیه نحوه برپایی هوا در یک لیوان شراب اشاره کرد.

شرکت کنندگان می‌توانند هر نوشیدنی که گزینش می‌کنند (چای، آب‌معدنی، یا نوشیدنی‌های غیر الکلی سایر را تشویق کنند)، درمورد آنچه که آن‌ها آورده‌اند گفتگو کنند و از یک جو آسوده لذت ببرند.

۵. دهستان‌های Emoji

با هستفاده از کم‌تر از ۶ emojis، آغاز به نوشتن یک دهستان در یک پیغام فوری یا بخش گپ یک مکالمه ویدئویی کنید. سپس، یکی از همکاران تان با هستفاده از پنج تن سایر به آن دهستان اضافه خواهد کرد. شما می‌توانید تا زمانی که هر teammate تغییر کرده باشد و یا تا زمانی که ایده‌های خود را از دست ندهید، تداوم دهید.

برای به دست آوردن توپ در حال چرخش، یک دهستان بالقوه آغاز کنید: ∅ ∅ پس از همسایگی با هیچ قدرتی در درازا طوفان چه اتفاقی می‌افتد؟

۶. خودتان را به چالش بکشید.

آیا اعضای تیم شما عاشق نمایش‌هایی شبیه MasterChef یا Chopped هستند؟ به همین ترتیب، آیا آن‌ها در براسمه‌های آشپزی یوتیوب، شبیه بن Appetit's Gourmet، بزرگ هستند؟ چنانچه اینطور هست، می‌تواند برای به چالش کشیدن همکاران خود برای برپایی نسخه خود از یک براسمه آشپزی محبوب و یا یک براسمه آموزشی از دستور غذای آرامش‌بخش مورد علاقه خود، لذت ببرد!

این کار می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود, اما برای دادن یک جنبه " چالش برانگیز ", یک ظرف را گزینش کنید که زیاد ساده هست, شبیه ذوب کردن پتی یا مک و پنیر. یک هفته به تیم خود اجازه دهید تا نسخه‌های خود از دستورالعمل را تهیه کند, آن را به یک دیسک گوگل آپلود کنید و برنده براساس خلاقیت ظرف را گزینش کنید.

آشپزی شیوه‌ای عالی برای ابراز خلاقیت هست و همانطور که گفته می‌شود, غذا اغلب ملت را به هم می‌آورد. به علاوه, به این معنی هست که موقع صرف نهار, هیچ فکر اضافه‌ای برای انجام آن وجود ندارد!

باشگاه کتاب

آن‌ها غریبه نیستند. باشگاهی هست که در آن شرکت کرده‌ایم. یکی از همکاران ما کتابی را برای برازش این مسئله گزینش کرد و شرکت کنندگان در مورد اینکه این کتاب به ما چه معنایی دارد و چگونه می‌توانیم ایده‌های ارائه‌شده در کتاب را برای برپایی تغییر در محیط کار انتقال دهیم, بحث کردند.

این می‌تواند یک رویداد یا یک جلسه دوره‌ای باشد, اما قصد بحث در بیرون از پروژه‌های تیم هست. این می‌تواند یک هستراحت مناسب از روز شما برای بحث درمورد یک کتاب مناسب باشد - چه هر ماه یا چند بار در سال.

جزئیات فرهنگ عامه

در " بریتنی اسپیرز " (britney spears) چه آهنگی را اجرا کرد? در چه شهر خیالی پارک و تفریح حادثه می‌افتد? با همکاران خود در بازی دوستانه فرهنگ پاپ گفتگو کنید.

شما می‌توانید با تیم خود پرسش کنید, و یا به دنبال سرگرمی آنلاین بگردید. یک مدیر را گزینش کنید, تیم خود را به دو دسته تقسیم کنید و بگذارید بازی‌ها آغاز شوند!

مزرعه تحقیقاتی مزرعه

آیا یادتان هست زمانی که جوان‌تر بودید با همکلاسی‌های خود سفر می‌کردید? آن‌ها گردش‌های تفریحی داشتند و با هم سن و سالان را یاد می‌گرفتند. امروزه تجارب سفر می‌دانی به یک پلتفرم آنلاین در حال جنبش هست تا جوانان و جوانان بتوانند عملاً از این اجتماعات لذت ببرند.

به عنوان نمونه, شدنی هست با یک مزرعه محلی گپ بزنید تا ببینید آیا مایل به راه‌اندازی یک تور دور از راه دور برای تیم شما هستند یا خیر. ما این کار را برای ما انجام داده‌ایم, و این راهی مناسب برای برقراری تماس با همکاران هست چون شما در مورد خوک یا بزه‌ای مورد عبادت که در صفحه می‌بینید, سر و صدا دارید.

شکار پرنده

آخرین باری که در وب سایت شرکت خود رفتید? چنانچه جواب شما این هست " اصلا, " این شانس شمهست که همکاران خود را به چالش بکشید. صفحات یا زبانه‌ها از وب سایت شرکت خود برای اعضای تیم و اعضای تیم را گزینش کنید, و با دستهی از پرندگان شکار کنید.

به تیم‌ها اجازه دهید به صورت انفرادی عمل کنند. پس از چند دقیقه, هر کسی که غالبا امتیاز بگیرد برنده می‌شود! ایده‌ای برای به دست آوردن لاشخور توپ شکار پرنده: " دریافت گواهی‌نامه از مشتری x. "

نهار و یادگیری

یک rsvp به تیم خود بفرستید تا به ورزش‌کار ملحق شوید و یک حرفه نو یاد بگیرید. متناوبا, آیا همکاران تان نوبت ناهار دادن کوچک میزبان می‌شوند و جلساتی برای هدایت درمورد نحوه انجام وظایف شغلی به شیوه‌ای ساده‌تر برگزار می‌کنند. برای نمونه, چنانچه قرار بود یک جلسه میزبانی کنم, شدنی هست این باشد که " چگونه در کم‌تر از ۱۰ دقیقه, یک متا توصیف عالی برپایی کنیم. "

چنانچه اعضای تیم نقش‌های ویژه‌ای دارند که متفاوت هستند, این می‌تواند فرصتی باشد برای یادگیری کمی غالبا در مورد کاری که همکاران شما انجام می‌دهند. به عنوان نمونه, مدیر رسانه‌های اجتماعی شما شدنی هست میزبان یک جلسه درمورد نقش او در مورد حساب‌های اجتماعی باشد, در حالی که طراح وب شما میزبان دیگری در مورد طراحی تجربه خود برای ux می‌باشد.

این جلسات بینش دیگری را در مورد چگونگی انجام عملکرد شغلی و برپایی حس قدردانی نو برای روز به روز ارائه می‌کند.

اصلا …

" اصلا تا به حال نداشته ایم: " ویرایش کار از راه دور ", روش دیگری هست که به شما کمک می‌کند درمورد همکاران خود غالبا بدانید. اینها قوانین هستند: یکی از اعضای تیم چیزی می‌گوید که قبلاً انجام نداده اند, اما چنانچه آن‌هایی که بازی کرده‌اند, یکی از آن‌ها را پایین می‌آورند. فرد با بیش‌ترین انگشت باقیمانده برنده بازی هست.

چنانچه قرار بود یک نسخه از این بازی را میزبانی کنم, نخستین ورود من شدنی بود باشد, " اصلا اجازه ندادم که قصدون را حذف کنم. "

حزب رقص مجازی

چنانچه مثل من هستید, برای کاره‌ای شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیز تان مشهور هستید. پس از یک روز کاری درازاانی چه راهی بهتر از یک مهمانی رقص بدون قضاوت با همکارانتان هست? شما حتی می‌توانید یک آهنگ از یک سری بازی ویدئویی رقص هم خارج بکشید و با هم یاد بگیرید (تنها به یک گوشی هوشمند نیاز دارید!):

هیچ فشاری برای منفجر کردن یک توالی کامل از " ماما میا! " وجود ندارد! تمام سبک‌های رقص تشویق می‌شوند. بخار را خاموش کنید و از یک رقابت دوستانه با تیم خود لذت ببرید.

ویلیامز می‌گوید: " هر ایده‌ای به عنوان برنده نخواهد بود, اما آنچه مهم هست این هست که شما " تمایل به آسیب به یکدیگر و ارائه ایده‌های نو دارید. "

علاوه بر این, او اضافه می‌کند: " چنانچه شما برای نخستین بار این سفر را شروع کنید, با تیم خود در این مورد صادق باشید و از آن‌ها بخواهید در مورد اینکه کار و چه چیزی " چیست, بازخوردی ارائه کنند. حتی بهتر هست از آن‌ها بخواهید تا ایده‌های خود را ارائه کنند و به نوآوری عمل کنند. "

تیم‌سازی تماماً در مورد تقویت پیوند تیم با فعالیت‌های گوناگون و سرگرم‌کننده هست. شما می‌توانید یک جلسه عکاسی از طریق یک ارتباط ویدیویی یا تشویق حوزه‌های گوناگون بحث در درازا جلسات داشته باشید. ویلیامز برای ایده‌های غالبا در مورد بازی‌های تیم‌سازی پیشنهاد می‌کند که این گزینه‌ها

ماجراهای جسته گریخته

بازی‌های جعبه جک

باب

از تمام مهم‌تر اینکه به یاد داشته باشید که با تیم خود خوش بگذرانید و از زمانی که با هم دارید لذت ببرید!
منبع

hasti پنجشنبه 27 آذر 1399 زمان : 14:22 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 1,381
  • بازدید کلی : 5,965

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد