loading...

سفارش طراحی انواع وب سایت

بازدید : 79

این مقاله بخشی از یک سری از این است که چگونه کسب‌وکار در نتیجه بیماری همه‌گیر ۱۹ - ۱۹ در حال تغییر است. سایر قطعات در این مجموعه عبارتند از HubSpot's افسر ارشد مشتری در مورد اینکه چرا باید در مورد رشد صحبت کنیم و معاونت رئیس بخش بازاریابی محتوی advertising and marketing's برای زمان بحران

 

این مقاله بخشی از یک سری از این است که چگونه کسب‌وکار در نتیجه بیماری همه‌گیر ۱۹ - ۱۹ در حال تغییر است. سایر قطعات در این مجموعه عبارتند از HubSpot's افسر ارشد مشتری در مورد اینکه چرا باید در مورد رشد صحبت کنیم و معاونت رئیس بخش بازاریابی محتوی advertising and marketing's برای زمان بحران

بیماری همه‌گیر ۱۹ - ۱۹ ظهور بسیاری از پارادوکس‌ها را ایجاد کرده‌است.

از آنجا که نرخ بیکاری کاهش‌یافته است، بازار سهام افزایش‌یافته است. همانطور که خود را از نظر اجتماعی از یکدیگر دورتر می‌یابیم، بیشتر از همیشه با دوستان و خانواده ارتباط برقرار می‌کنیم. و همانطور که رشد برای بسیاری از شرکت‌ها کاهش‌یافته است، تبدیل دیجیتال آن‌ها شتاب گرفته‌است. Dramatically.

شرکت‌ها در تقریباً هر صنعت به سرعت ابزارهای کنترل از راه دور را اتخاذ کرده‌اند تا به آن‌ها اجازه دهند از کارمندانی که در خانه کار می‌کنند، پشتیبانی کنند. میلیون‌ها بازاریابان به سرعت به نرم‌افزار اتوماسیون برای کمک به آن‌ها برای انتقال کامل استراتژی بازاریابی خود به صورت آنلاین، دست یافتند. و خرده فروشان آجر و ملات با عجله سیستم‌های مدیریت وب را کسب کرده‌اند تا آن‌ها بتوانند وب سایت‌های مربوط به تجارت الکترونیکی را دور بزنند.

برنامه‌هایی برای تبدیل تدریجی، با دقت مدیریت شده، به واسطه بیماری همه‌گیر خراب‌شده و تغییراتی که بسیاری از رهبران فکر می‌کنند سال‌ها طول می‌کشد تا اجرا شوند، در عرض چند هفته صورت گرفتند. کل صنایع در حال حاضر در دنیای تبدیل به دیجیتال لبریز از فرصت‌های جدید … و unknowns بیدار می‌شوند.

آیا نیروی کار از راه دور تهدیدی برای بهره‌وری یا یک نعمت برای استخدام است؟ آیا استراتژی بازاریابی آنلاین به طور کامل بازاریابی شرکت‌ها و مشتریان را به هم نزدیک‌تر می‌کند یا آن‌ها را از هم جدا می‌کند؟ آیا ابزارهای تکنولوژی به سرعت مورد استفاده قرار می‌گیرند تا alignment داخلی را تحریک کنند یا باعث ایجاد شکاف بین تیم‌ها شوند؟

اینها سوالاتی هستند که شرکت‌ها از خودشان می‌خواهند تا استراتژی‌های بازار رو به بازار را از نو بنویسند و با سربه سوی عصر جدید اقتصاد شیرجه بزنند. این پاسخ‌ها تا حد زیادی به این مساله بستگی دارد که آیا آن‌ها از موج‌های تغییر یا تلاش برای دعوا بر علیه آن‌ها استقبال می‌کنند یا خیر. از آنجا که، با تغییر همیشه فرصت وجود دارد، و کسب و کارهایی که این دوره از تحول را به عنوان یک فرصت برای ایجاد فرایندهای جدید و کارآمد، upskill کارمند می‌بینند، و بهتر است به مشتریان خود خدمت کنند، آن‌هایی هستند که در سال‌های آتی رشد خواهند کرد.

برای کمک به کسب و کارها سفر تبدیل دیجیتالی آن‌ها با موفقیت، لیستی از پنج روش کلیدی که در آن استراتژی‌های بازار به بازار در حال تغییر هستند، همراه با مشاوره در مورد نحوه سازگاری با هر کدام، قرار داده‌ایم.

۱. بیرون فروش در فروش

این بیماری همه‌گیر باعث شده‌است که تیم‌های فروش در عرض یک شب وارد تیم‌های فروش شوند. و در حالی که برخی از شرکت‌ها ممکن است این تغییر را موقتی تلقی کنند، اغلب شاهد مزایای ناشی از فروش و متعهد شدن به مدل هستند.

در دنیای متحول شده، چشم‌انداز و تصمیم گیران به احتمال کمتری در یک دفتر یا حتی در همان قلمرو قرار دارند - که این کار را برای فروشندگان خارج دشوارتر می‌کند تا جلسات را ترتیب دهند. با این حال، فروش داخلی به فروشندگان این فرصت را می‌دهد تا هر زمان، از هر مکانی، با چشم اندازه‌ای خود ارتباط برقرار کنند.

ابزارهایی مانند گپ زنده، ۱: ۱ ویدئوی غیر همزمان، و توالی - که به فروشندگان اجازه می‌دهد تا ایمیل‌های پی‌گیری شده را زمانبندی کنند - در حال حاضر به عنوان استاندارد با بسیاری از محصولات نرم‌افزار فروش در دسترس هستند. این ویژگی‌ها فروشنده‌ها را قادر می‌سازند تا نحوه فروش آن‌ها را با مشتریان خود تطبیق دهند و به آن‌ها اجازه دهند تا بهره‌وری خود را بدون از دست دادن ارتباط شخصی که با فروش خارجی است، افزایش دهند. در حقیقت، در داخل تیم‌های فروش، ۴۳ درصد تماس‌های تلفنی برقرار می‌کنند، ۱۰ درصد بیشتر در پیام صوتی باقی می‌مانند، و ۹ درصد بیشتر از سازمان‌هایی که عمدتاً از افراد فروش خارج شده‌اند، ارسال می‌کنند.

در بالای آن، ۸۵ درصد از مصرف کنندگان اکنون تحقیقات آنلاین را قبل از تصمیم‌گیری خرید انجام می‌دهند، به این معنی که زمان فروشندگان بهتر صرف ایجاد روابط و ارائه چشم اندازه‌ای مفید به آنلاین اطلاعات مفید به جای قرار دادن اکثریت آن‌ها بر روی jogging مردم است.

شرکت‌ها برای انطباق موفق با یک مدل فروش داخلی باید به دنبال نرم‌افزار فروش باشند که به فروشندگان اجازه می‌دهد تا به سرعت شروع به کار کنند, در حالی که به اندازه کافی قدرتمند هستند تا آن‌ها را با دیدی متمرکز از داده‌های مشتری فراهم آورند. رهبران فروش نیز باید به تیم خود آموزش دهند که چگونه به صورت آنلاین مردم را به صورت آنلاین اجرا کنند و به شیوه‌ای که بدون غیرشخصی باشند, شرکت کنند. به گفته گانگ, استفاده از یک دوربین وبی در تماس‌های فروش, احتمال بستن یک معامله توسط چشم را افزایش می‌دهد.

بازاریابی آنلاین بازاریابی آنلاین

اگر یک تصویر وجود داشته باشد که بیانگر این واقعیت باشد که دنیای بازاریابی از آفلاین به صورت آنلاین در طول دوره همه‌گیری جهانی در حال حرکت است, از بیلبوردهای خالی استفاده می‌شود. از توکیو گرفته تا تورنتو, تابلوهای تبلیغاتی در فضای باز, زمانی که بازاریابان همه منابع خود را به کانال‌های آنلاین می‌ریزند, خالی مانده‌اند. و در بیشتر صنایع به احتمال زیاد اینگونه باقی می‌ماند.

زمانی که یک استراتژی بازاریابی کاملاً آنلاین است, بازاریاب‌ها را قادر می‌سازد تا بودجه‌ها و استراتژی‌های خود را با معیارها مدیریت کنند. همه چیز از صفحه وب و نرخ‌های باز ایمیل برای تعامل وب سایت‌های ارتباط جمعی و roi آگهی دیجیتال را می‌توان با دقت اندازه‌گیری کرد, و به بازاریاب‌ها یک بینش عمیق می‌دهد که کدام کانال‌ها در تعامل با مشتریان بیش‌ترین تاثیر را دارند. همچنین به بازاریاب‌ها این امکان را می‌دهد که همگام با تغییرات سریع در رفتار مصرف‌کننده و تنظیم پیام‌ها و بودجه‌ها در چند ساعت - چیزی که هفته‌ها, یا حتی ماه‌ها طول می‌کشد تا با کانال‌های آفلاین مانند تبلیغات تلویزیونی و در فضای باز انجام دهند.

هرگز این فواید واضح‌تر از ماهه‌ای اخیر نیست. از آنجا که بسیاری از کانال‌های آفلاین در طی این بیماری همه‌گیر شده‌اند, تعامل آنلاین بین مصرف کنندگان و شرکت‌ها به ارتفاع بی‌سابقه‌ای رسیده‌است. با توجه به داده‌های بدست‌آمده, ترافیک سایت وب سایت از ۱ / ۱ % به ۲ / ۲ % افزایش یافت و بازاریابی ایمیلی بازاریابی با شروع ۳ / ۳ % % بالای سطح قبل از شروع مکالمه قرار داشت. شرکت‌هایی که در این کانال‌ها سرمایه‌گذاری شده‌اند نه تنها می‌توانند در طول بحران جاری با مشتریان درگیر باشند, آن‌ها قادر به تنظیم سریع لحن پیام خود برای انعکاس زمان و ارتباط دادن اطلاعات مهم به مخاطبین خود به موقع هستند.

شرکت‌هایی که استراتژی‌های بازاریابی کاملاً آنلاین را برای اولین بار در نظر می‌گیرند باید محتاط باشند, اما نباید تمام کانال‌های دیجیتال جدید را فوراً باز کنند. انجام این کار می‌تواند تیم‌های بازاریابی را تحت پوشش قرار دهد زیرا آن‌ها " با ابزارها و تاکتیک‌های جدید می‌آیند, و تجربه‌ای جداگانه برای مشتریان ایجاد می‌کنند. در عوض, بازاریاب‌ها باید تعداد کمی از تاکتیک‌های جدید را اولویت‌بندی کنند, اهدافی را برای هر کدام تعیین کنند و سیستمی برای اندازه‌گیری پیشرفت اجرا کنند. برای مثال, به جای تنظیم حساب‌ها در هر کانال رسانه‌های اجتماعی, که مدیریت آن مشکل است, بازاریاب‌ها باید یک یا دو پلت فرم را انتخاب کنند که متناسب با برند آن‌ها باشد و به دنبال ایجاد مخاطب درگیر در آن قبل از خروج باشد. به همین ترتیب, تیم‌هایی که به دنبال پیاده‌سازی یک استراتژی بازاریابی ایمیلی برای اولین بار هستند, باید نرم‌افزاری را انتخاب کنند که شامل ویژگی‌های تجزیه و تحلیل مانند آزمون / b برای نظارت دقیق بر آنچه در میان مخاطبان طنین‌انداز است, باشد.

1-2-2- خدمات سنتی خدمت به مشتریان

در طی این بیماری همه‌گیر, حجم تعاملات با مشتری در تعامل با مشتریان افزایش‌یافته است و گزینه‌های خود خدماتی مانند این از " خوب بودن " به یک " باید " در چشم مصرف کنندگان در جهان تبدیل شوند.

زمانی که یک کسب‌وکار به مشتریان خود قدرت خود را می‌دهد, همه برنده می‌شوند. برای مثال, چت خودکار به مشتریان کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری راه حلی برای مسائل پیدا کنند. کسب و کارهایی که در وب سایت شان پیش از این بیماری همه‌گیر شده بودند, در موقعیت مناسبی برای مدیریت حجم فزاینده‌ای از پرس و جو بودند که با بحران همراه بود و از اینجا به بعد, مشتریان انتظار دارند که سوالات خود را ظرف چند دقیقه بدون نیاز به دریافت یک تلفن پاسخ دهند. در نهایت, با توجه به این شرکت, به جای صحبت کردن با یک نماینده شرکت, ۹۰ % از مشتریان ترجیح می‌دهند از گزینه‌های خدمات خود استفاده کنند.

گفتگوی خودکار تنها یکی از راه‌هایی است که کسب و کارها می‌توانند گزینه‌های خدمات خود را به مشتریان خود ارائه کنند. شرکت‌ها همچنین باید یک پایگاه دانش را نیز در نظر بگیرند - مجموعه‌ای از منابعی که راهنمایی درباره جستجوهای مشترک - و ایجاد ویدئوهای آموزشی برای مشتریان جدید ارائه می‌دهند. نسخه " مایکل " از این آکادمی به صورت دو طرفه بین ماه‌های مارس و می‌دید که تمایل به افزایش تمایل مشتریان به شرکت با کیفیت بالا را نشان می‌دهد که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا با محصولاتی که از آن‌ها استفاده می‌کنند, ماهرتر شوند.

1- قیف چرخان

طبق تحقیقات انجام‌شده توسط شرکت کنندگان در میان این بیماری همه‌گیر, مصرف کنندگان بیش‌ترین تاثیر را بر احساس خود نسبت به یک شرکت دارند. از آنجا که شرکت‌های بیشتری برای دیدن تجربه مشتری به عنوان کلید رشد در جهان پس از همه‌گیر شدن می‌آیند, بسیاری از آن‌ها مدل قیفی را به نفع چرخ لنگر رها خواهند کرد.

در حالی که قیف منحصراً بر دستیابی به مشتریان متمرکز است, چرخ لنگر برای لذت بردن از آن‌ها در طول سفر خود با یک شرکت ساخته شده‌است. وقتی شرکت‌ها چرخ لنگر را می‌پذیرند, آن‌ها را قادر می‌سازد تا مشتری را در مرکز همه چیز قرار دهند, از چگونگی جذب و جذب مشتری به این که چگونه به آن‌ها کمک می‌کنند تا به موفقیت طولانی‌مدت دست یابند. فکر کردن به سفر مشتری به این روش به شرکت‌ها کمک می‌کند تا حوزه‌های کاری خود را شناسایی کنند که در آن‌ها می‌توانند اصطکاک را حذف کرده و به نام ارائه تجربه‌ای بسیار لذت بخش, مشتریان می‌توانند به دیگران کمک کنند.

سه مرحله کلیدی برای اتخاذ مدل چرخ لنگر وجود دارد.

اول, شرکت‌ها باید معیارهای اصلی کسب‌وکار خود را شناسایی کنند تا بتوانند پیشرفت و شناسایی حوزه‌های بهبود را پایش کنند. دوم اینکه باید به دنبال بخش‌هایی از چرخ لنگر که بتوانند نیروی بیشتری به آن‌ها اضافه کنند, به عبارت دیگر جنبه‌های کسب و کارشان که بیش‌ترین تاثیر را روی معیارهای کلیدی دارند. برای مثال, برای مثال, ما نیرو را با معرفی یک اختیار خرید خود برای چشم‌اندازها, گسترش پایگاه دانش خود, و ایجاد یک تیم بازاریابی مشتری اختصاصی برای اطمینان از این که ارتباطات اجتماعی ثابت هستند, افزایش می‌دهیم.

در مرحله سوم, شرکت‌ها باید نقاط اصطکاک را شناسایی کنند که نیروی مقابله با نیروی چرخ را خنثی می‌کند. نقطه شروع خوبی برای شرکت‌هایی که به دنبال کاهش اصطکاک هستند, تحلیل تجربه مشتری در هنگام حرکت از مسئولیت تیم فروش به موفقیت یا تیم خدماتی است. آیا نقطه تماس آن‌ها در شرکت اطلاعاتی تاریخی در مورد تجربه خرید و نقاط درد دارد? اگر نه, ممکن است فرصتی برای حذف اصطکاک با معرفی یک فرآیند یا سیستمی باشد که اطلاعات جدید مشتریان را بین تیم‌های مختلف به اشتراک بگذارد.

از آنجا که شرکت‌ها تغییرات دیجیتال خود را سرعت می‌بخشند, بسیاری از آن‌ها به سرعت طیف وسیعی از تکنولوژی‌های جدید را به کار می‌گیرند. انتخاب فراوان ابزارهای قدرتمند در دسترس شرکت‌ها قطعاً چیز مثبتی است, اما جنبه‌های منفی بالقوه ای وجود دارد که باید در نظر بگیریم. به عنوان مثال, زمانی که کسب و کارها به سرعت تمام عملیات خود را بصورت آنلاین انجام می‌دهند - چون بسیاری از آن‌ها اکنون مجبور به انجام کار هستند - آن‌ها ریسک اتخاذ یک میزبان از ابزارهای نابرابر را اجرا می‌کنند که در سیلوهای اطلاعاتی ایجاد می‌کند, کار اداری را افزایش می‌دهد, و برای تیم‌ها دشوار است که هم‌راستا بمانند.

در دنیای متحول شده دیجیتالی, شاهد افزایش در شرکت‌هایی خواهیم بود که به دنبال کاهش بدهی‌ها و ساخت یک مجموعه ناب از ابزارهایی هستند که به آن‌ها امکان حرکت سریع در دوره پس از همه‌گیر شدن را می‌دهد.

هنگام ساخت یک پشته تکنولوژی, شرکت‌ها باید سیستمی را انتخاب کنند که به تمام تیم‌های داخلی امکان دسترسی به یک منبع حقیقت را در داده‌های مشتری می‌دهد. بدون این, کارکنان مواجه با مشتری از طریق اطلاعات مختلف کار خواهند کرد و دستیابی به نوعی تجربه یکپارچه و زمینه‌ای را دشوار می‌سازد. علاوه بر این, کسب و کارها باید در نظر بگیرند که چگونه ابزار اضافی را با پلتفرم انتخاب ترکیب کنند. شرکت‌ها به منظور حفظ یک پشته فن‌آوری به آزادی نیاز دارند تا آن را به شیوه‌ای بسازند که متناسب با نیازهای منحصربفرد آن‌ها باشد.

شتاب عظیم

انقلاب با آن رکود بزرگ همراه بود. ده سال پیش, رکود بزرگ ادامه داشت. به عنوان یک خوش بین, امیدوارم این بار توسط کسب و کارها به عنوان " شتاب بزرگ " یاد شود, زمانی که شرکت‌ها در هر صنعت و منطقه دچار تحول سریع دیجیتال شدند که یک دوره اقتصادی جدید را تعریف می‌کرد.

راهکار بازار به بازار برای این دوره یکی از راه‌های فروش, بازاریابی آنلاین, و گزینه‌های خدمات خود برای مشتریان است که با طرز فکر چرخ لنگر تقویت می‌شود و با یک پشته تکنولوژی ناب که آن‌ها را قادر می‌سازد تا با انتظارات مشتریان همگام باشند. شرکت‌هایی که این استراتژی‌های جدید را در بر می‌گیرند, آن‌هایی هستند که به احتمال زیاد در این زمان‌ها با موفقیت در جهان پس از بیماری همه‌گیر موفق هستند. و این امید من است که در سال‌های آینده, کسب و کارها به شتاب بزرگ بر می‌گردند و آن را به خاطر رکود اقتصادی که در نظر گرفته شده‌است, به یاد داشته باشیم, اما نه برای پیشرفت سریع که پرواز کرد.

منبع

hasti چهارشنبه 17 دی 1399 زمان : 14:54 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 1,377
  • بازدید کلی : 5,961

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد