loading...

سفارش طراحی انواع وب سایت

بازدید : 205

ضرورت طراحی وب سایت همایش

امروزه یکی از رایج ترین روش‌های تبلیغات برای اطلاع رسانی همایش ها و سمینارها، طراحی سایت اختصاصی همایش و یا سمینار مورد نظر است.
باتوجه به استفاده روز افزون افراد جامعه از اینترنت، طراحی سایت همایش، یکی از موثرترین و پربازده ترین روش‌هایی است که درجذب مخاطب برای کنفرانس‌ها و سمینارها واطلاع رسانی‌های آن‌ها به شما کمک می‌کند. طبیعتا هر اندازه که طراحی سایت کاربردی تر و جامع تر باشد، مخاطب بیشتری را به سمت شما هدایت خواهد کرد.

ضرورت طراحی وب سایت همایش

امروزه یکی از رایج ترین روش‌های تبلیغات برای اطلاع رسانی همایش ها و سمینارها، طراحی سایت اختصاصی همایش و یا سمینار مورد نظر است.
باتوجه به استفاده روز افزون افراد جامعه از اینترنت، طراحی سایت همایش، یکی از موثرترین و پربازده ترین روش‌هایی است که درجذب مخاطب برای کنفرانس‌ها و سمینارها واطلاع رسانی‌های آن‌ها به شما کمک می‌کند. طبیعتا هر اندازه که طراحی سایت کاربردی تر و جامع تر باشد، مخاطب بیشتری را به سمت شما هدایت خواهد کرد.
شرکت رایا پارس با داشتن تجاربی مفید در طراحی سایت همایش، می‌تواند شما را در برگزاری هرچه بهتر همایش هایتان، همراهی کند. هم چنین می‌توانید با طراحی سایت فروش فایل، بانکی از فایل مقالات گوناگون داشته باشید و آن‌هارا عرضه کرده و به فروش برسانید.

این روز‌ها با فضای جدید اقتصادی و رشد روزافزون ایران، بازار همایش و کنفرانس‌های بین‌المللی در ایران بسیار داغ است. این همایش‌ ها که اکثرا به صورت غیرانتقاعی برگزار میشوند بیش از هرچیزی نیاز به وبسایتی خوب و مناسب برای معرفی سخنرانان و برنامه‌های خود و همچنین فروش بلیت دارند. در این پست ما روش‌هایی را برای طراحی سایت همایش‌ و کنفرانس به شما آموزش میدهیم.

برگزاری رویدادها به شما کمک می‌کند دنبال‌کنندگان و مشترکین جدید جذب کنید که کمک قابل توجهی به ایجاد روابط جدید می‌کند. از طرفی این کار باعث آشنایی بیشتر با برند شما و در نتیجه تثبیت آن در بازار می‌شود.

اما برگزاری رویدادها صرفا مربوط به جذب مشتریان جدید نمی‌شود؛  بلکه فرصت خوبی است تا از مشتریان وفادار خود به روش‌های مختلف قدردانی کنید و روابط فعلی را دوباره قوی و محکم کنید. با توجه به مقاله “مطالعه روند وفاداری مشتریان” می‌دانیم که هزینه حفظ مشتریان فعلی بسیار کمتر از جذب کاربران جدید است. حال می‌خواهیم با روش‌هایی که می‌توانیم از طریق آن‌ها همایش خود را اطلاع‌رسانی کنیم آشنا شویم.

امکانات و سرویس های طراحی وب سایت همایش

بمنظور برگزاری هر چه بهتر سمینار یا کنفرانس، ثبت نام علاقمندان، ارایه اخبار و گزارش های همایش ، اعلام نتایج و … به تناسب امکانات مختلفی در طراحی وب سایت همایش یا طراحی سایت کنفرانس می توان در نظر گرفت که برخی از آنها به شرح زیر است:

    طراحی صفحه درباره کنفرانس

موارد مورد بحث در سمینار یا کنفرانس ، اهداف همایش، رویرکردهای همایش ، معرفی موضوع همایش و محورهای قابل بحث،‌ اطلاعاتی در مورد ارگان یا سازمان برگزارکننده همایش در این صفحه بیان می گردد.

    طراحی سایت حرفه ای سیستم دبیرخانه آنلاین

این سیستم پارامترهایی همچون رسیدگی به مقالات دریافتی، نمایش تعداد  آثار واصله، سلسله مراتب محورهای سمینار یا همایش ، امکان ارجاع مقاله به چند داور،‌ تنظیم فرم های داوری آنلاین، امکان ارسال پیامک و ایمیل به شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان، امکان مشاهده جداول و نمودارهای مختلف آماری، تعریف سطوح داوری و سر داور هر موضوع ، اعلام پذیرش آثار یا مقالات بصورت گروهی و فردی، تعریف خدمات مختلف برای دریافت هزینه را شامل می گردد.

    طراحی بخش راهنما

نحوه نگارش مقالات، حداقل  و حداکثر تعداد صفحات ، فرمت آثار ارسالی، فرمت فایل، حجم و کیفیت تصاویر یا ویدئوهای ارسالی و بطور کلی قوانین آثار ارسالی و ضوابط شرکت کنندگان در سمینار یا همایش در این بخش ظراحی و درج می گردد.

    طراحی بخش عضویت

برای ثبت نام افرادی که علاقمند به شرکت و حضور در همایش یا کنفرانس هستند این بخش در نظر گرفته شده است.

    طراحی بخش روزشمار

اطلاع رسانی در مورد تاریخ های مهم مانند: افتتاحیه و اختتامیه، زمان و ساعت سخنرانی هر کدام از اساتید ، کارگاه های آموزشی و …

    طراحی صفحه تماس

اطلاعات تماس، شماره های تلفن و فکس، آدرس دبیرخانه همایش، و پست الکترونیک در این صفحه قرار می گیرد.

    طراحی بخش اخبار

انتشار آخرین اخبار و رویدادها در مورد همایش، بازتاب همایش در میان مردم و مواردی از این قبیل در این بخش قابل مشاهده است.

    طراحی قسمت بخش اسپانسرها

معرفی حامیان مالی و اسپانسرهای همایش یا کنفرانس در این قسمت پیاده سازی می گردد.

    طراحی بخش داوری

این قسمت که با توجه یه سطوح دسترسی برای داوران کاربردی تر است شامل: اعلام پذیرش یا عدم پذیرش داوری اثر، داوری آنلاین مقاله بر اساس فرم داوری؛ امکان ویرایش مقاله کاربران ؛‌ ثبت نام برای عضویت در کمیته داوران ؛‌ کارتابل پذیرش داوری مقالات،‌ قابلیت های رقابتی همگام با نمونه های خارجی ؛ کارتابل داوری مقالات؛‌ امکان ار

سال رزومه؛  حکم کارگزینی و غیره به مدیریت؛‌ امکان داشتن داوری چند سطحی و سر داور؛ ‌اعلام نظر نهایی خارج از چهارچوب فرم داوری می باشد.

    قابلیت چند زبانگی

هایش ها و سمینارهای بین المللی بایستی از قابلیت چند زبانگی برخوردار باشند تا بتوانند زبان های مورد تقاضا را پوشش دهند.

طراحی سایت

امروزه با توجه به گسترش زیرساخت های ارتباطی و عمومی شدن استفاده از اینترنت و همچنین گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی، مردم در سراسر دنیا ساعت های طولانی را در اینترنت و فضای مجازی سپری می نمایند و در واقع اینترنت و فضای مجازی، مردم و زمان آن ها را تسخیر نموده است و این نفوذ روز به روز گسترش پیدا می نماید.

اصول حرفه ای طراحی سایت همایش، کنگره، کنفرانس و رویداد

شاید شما هم بدانید که فرآیند طراحی سایت تنها یک کار فنی و مجموعه ای از ابزارها و کدنویسی ها نیست. بلکه یک طراح سایت باید احاطه گسترده ای به موضوعات مهم کسب و کار یا خدمت سایت هدف داشته باشد. مخاطبان سایت را به درستی بشناسد، با سلایق آن ها آشنا باشد و همچنین نیازهای آن ها را به طور دقیق بداند. اگر بخواهیم یک طراحی سایت همایش اصولی داشته باشیم، باید تمامی موارد فوق را در کنار وضعیت رقبا به صورت کامل بدانیم.

سایت های رقیب و رتبه های برتر گوگل در سایت های همایش، کنگره، کنفرانس و رویداد چه ابزارهایی دارند؟ دلیل رضایت مخاطبان و استقبال بیشتر از چنین سایت هایی چیست؟ این سوالات و تعدادی دیگر، دقیقا همان دقت و حرفه ای گری طراح سایت شما را مشخص می‌کنند. یعنی طراح باید اصول و راهبرد راه اندازی سایت همایش، کنگره، کنفرانس و رویداد را بر اساس پاسخ های این سوالات ترسیم کند. در این صورت می‌توانید انتظار تحویل یک طراحی سایت حرفه ای از سوی طراح را داشته باشید! حال بیایید اصول طراحی سایت کنگره، همایش و رویدادهای این چنینی را بررسی کنیم.

رویدادها یا همایش‌ها را به آرامی با یک طراحی وب سایت کنفرانس عالی اداره کنید که آن‌ها را به طور موثر تبلیغ می‌کند. اگر برای توسعه وب سایت خود الهام‌بخش باشید, نباید این مجموعه خیره‌کننده را از دست بدهید.

جهت طراحی سایت همایش و کنفرانس کلیک کنید.


کنفرانس‌ها و برنامه‌های تجاری راه‌های قدرتمندی برای کشف راه‌های جدید برای رشد کسب‌وکار شما هستند. بدون شک تاثیر آن برای هر برند برای شکوفایی در صنایع مربوطه ضروری است. معمولا, برگزاری کنفرانس‌های آتی بدون وب سایت مشکل است که آگاهی از آن را گسترش دهد. اما در این دوران مدرن, به لطف تکنولوژی, وب سایت‌های کنفرانس آسان‌تر و سریع‌تر ساخته شده‌اند. علاوه بر این, بازاریابی و تبلیغات چنین رویدادهایی بسیار محتمل و موثر هستند. از این رو, گرفتن رویدادها به سطح بالاتری در همه ابعاد تنها نوک انگشت یکی است. برای ساخت یک وب سایت کنفرانس کیفیت, استخدام یک طراح وب ماهر یک انتخاب عالی است. اما اگر یک تم اصلی را برای پروژه خود ترجیح می‌دهید, همیشه می‌توانید موضوعات متعددی را با قیمت عادلانه پیدا کنید. هر گزینه‌ای که شما ترجیح می‌دهید, مجموعه بزرگی از طراحی وب سایت کنفرانس مفید خواهد بود.

اگر در طراحی وب سایت خود به الهام نیاز دارید, باید به مکان درست مراجعه کنید. در این مجموعه, شما سبک‌های مختلف طراحی وب سایت کنفرانس را پیدا می‌کنید. آن‌ها از طراحی ساده و ساده, خلاقانه, ظریف و پیچیده, شیوه‌های متفاوتی برای ارتقا کنفرانس‌ها به شیوه‌ای فوق‌العاده دارند. بنابراین آن‌ها را بررسی کنید و بهترین ویژگی‌ها را در پروژه‌های خودتان انتخاب کنید.

https://colorlib.com/wp/conference-website-design/

hasti دوشنبه 15 دی 1399 زمان : 11:30 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 1,356
  • بازدید کلی : 5,940

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد