loading...

سفارش طراحی انواع وب سایت

بازدید : 34

طراحی وب سایت ارومیه و گسترش تجارت و بازرگانی

از گذشته ارومیه با قرارگیری بر سر چهارراه قفقاز ،میان‌رودان ،آسیای صغیر و شرق دریاچه ارومیه از اوضاع بازرگانی نیکویی برخوردار بوده‌است. در واقع ارومیه با قرارگیری بر سر راه‌های تجارتی به عنوان گمرکی برای صادرات و واردات کالا از ایران به دیگر نقاط و بالعکس بوده‌است. همچنین ارومیه محلی برای خرید و فروش محصولات کشاورزی و عشایری مردم اطراف این شهر بوده‌است.

طراحی وب سایت ارومیه و گسترش تجارت و بازرگانی

از گذشته ارومیه با قرارگیری بر سر چهارراه قفقاز ،میان‌رودان ،آسیای صغیر و شرق دریاچه ارومیه از اوضاع بازرگانی نیکویی برخوردار بوده‌است. در واقع ارومیه با قرارگیری بر سر راه‌های تجارتی به عنوان گمرکی برای صادرات و واردات کالا از ایران به دیگر نقاط و بالعکس بوده‌است. همچنین ارومیه محلی برای خرید و فروش محصولات کشاورزی و عشایری مردم اطراف این شهر بوده‌است.

برخورداری از شرایط منحصر به فرد جغرافیایی و طبیعی باعث شده‌است این منطقه از نظر کشاورزی و صنایع وابسته توسعه فراوانی پیدا کند و به عنوان قطب برتر کشاورزی در کشور شناخته شده و در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی رتبه اول کشور را دارا می‌باشد. برای مثال در تولید محصول سیب درختی کشور ایران در رتبه سوم جهان قرار دارد و قطب اصلی و اول تولید سیب کشور نیز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه می‌باشد.همچنین استان آذربایجان غربی در زمینه تولید عسل رتبه اول کشور را دارا است و شهرستان ارومیه نیز از مراکز اصلی تولید عسل در این استان قلمداد می‌شود.

با توجه به پتانسیل های گفته شده تجار و تولید کنندگان ارومیه ضرورت ورود به بازار فروش آنلاین را بیش از گذشته احساس می کنند. ما در شرکتراستین وب با ارائه خدمات طراحی سایت ارومیه می توانیم به تجار و بازارگانان و همچنین تولید کنندگان ارومیه کمک کنیم که در کمترین زمان ممکن حضوری قدرمند را در دنیا فروش آنلاین را تجربه کنند.

مردم ارومیه از اصیل ترین مردم ایرانی می‌باشند که دارای فرهنگ و زبان بسیار کهنی هستند. ارومیه‌ای ها همیشه به مهمان‌نوازی و وطن پرستی معروف بوده اند. این شهر پایتخت والیبال ایران و یکی از شهرهای زیبای ایران‌زمین به شمار می رود، به همین دلیل در گذشته به پاریس ایران و دارالنشاط معروف بوده است.

ارومیه به علت اولین استفاده کننده از شیوه های نوین در بیمارستان، مدرسه و ... و همچنین ایجاد نخستین مرکز آموزشی پزشکی، شبکه تلویزیون محلی، نشریه محلی در ایران و ... دارای پتانسیل بالقوه ای در صنعت وب و تجارت الکترونیک ایران می باشد.

چند نمونه از کسب و کارهای اینترنتی موفق در ارومیه: 

باکال: سوپرمارکت اینترنتی ارومیه

اروم پلاس: فروشگاه اینترنتی

اروم کالا: فروشگاه اینترنتی

فیزا: فروشگاه اینترنتی لباس

فانوکس: اولین پلتفرم چند منظوره‌ٔ بومی جهت یادگیری، رقابت و بهبود مهارت‌های زندگی در هر زمان و هر مکان

 

 

* ما می توانیم وب سایتی برای شما طراحی کنیم که بتوانید با کسب و کارهای بالا رقابت کنید.

راه اندازی سایت در ارومیه

یکی از اصلی ترین و واجب ترین خدمات اینترنتی برای هر کسب و کاری در ارومیه راه اندازی سایت برای آن حرفه می باشد چرا که در عصر حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی و ارتباط روزافزون افراد با اینترنت جهت تامین نیازهایشان وجود یک سایت زیبا و کاربرپسند را واجب می کند. بنابراین برای اینکه خدمات و محصولات خود را به مردم ارومیه ارائه دهید بهتر است به فکر راه اندازی وب سایت خود در ارومیه باشد.

بنابراین چنانچه قصد راه‌اندازی وب‌سایتی برای کسب‌وکار خود هستید از همان ابتدا به یک شرکت طراحی سایت معتبر و با رزومه عالی مراجعه کرده و پروژه طراحی سایت حرفه‌ای را به او بسپارید. هر چند با گسترش روزافزون داشتن وب سایت برای اشخاص و مشاغل گوناگون، شرکت‌ها و وب‌سایت‌های طراحی سایت زیادی به وجود آمده که انتخاب یکی از بهترین آن‌ها کاری سخت به نظر می‌رسد.

ما کل فرآیند خود را در اطراف توسعه تمام چیزی که یک شرکت نیاز دارد طراحی کرده‌ایم - چه یا شما یک شرکت تجاری جدید هستید یا یک لوگوی رسمی که بیش از چند میلیون است. با انتخاب وب, شما می‌توانید مطمئن شوید که تیم ما در راه حلی است که قوی و ایمن است - در عین حال به همان اندازه کوتاه و پر دردسر است. ما بسیاری از مشتریان خود را در سایت اینترنتی خود شامل حقوق کامل و مالکیت کد منبع می‌دهیم. اتهامات ما بسیار معقول هستند و گروه دوست ما دائماً در دسترس است تا حتی بعد از اینکه وب سایت شما زندگی کند, کمک کند. امروز با ما تماس بگیرید.

منبع

 

 

 

https://matrixwebstudio.us/?gclid=Cj0KCQjwuL_8BRCXARIsAGiC51DXzYrQIVw0Ap0hNjcJnLPtLutO6rjwUoNJTmcjLysrVaPGY0oQbGgaAgbtEALw_wcB

 

 



hasti چهارشنبه 30 مهر 1399 زمان : 21:41 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 1,367
  • بازدید کلی : 5,951

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد