با ویژگی بهترین طراحی وب

 

استان و شهر کرمان معروف به سرزمین کوشش و کار، پهناورترین استان ایران است و یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین استان های کویری این کشور به حساب می‌آید. مردم این استان به خوش زبانی و مهمان نوازی معروفند و همانند دیگر فارس زبانان اهل شعر و شاعری هستند و شاعرانی چون راجی کرمانی و خواجوی کرمانی از هنرمندان این شهر می‌باشند. کرمان یکی از استان های مهم زمان پیش از اسلام به شمار می‌رود.

طی سالیان اخیر کسب و کارهای اینترنتی در این شهر رشد خوبی داشته است تا جایی که این شهر جهت پایلوت دولت الکترونیک انتخاب گردیده است. این شهر دارای استارتاپ‌های متنوعی است که بعضی از آن ها بسیار معروف شده و خدماتشان را به کل کشور توسعه داده اند.

برخی از فعالترین کسب و کارهای اینترنتی کرمان عبارتند از:

قرمز استوک: فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال دست دوم

کیکی بازار: فروشگاه اینترنتی میوه، مواد غذایی، شیرینی و...

تریپ ساز: راهنمای سفر

آل دیجیتال: فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال

 

تشخیص وب سایت‌ها با طراحی برجسته. فیلتر با سبک یا طراحی‌های جستجو توسط رنگ، صنعت یا ژانر.

در مورد بهترین طراحی

بهترین طراحی تصویری از بهترین طراحی وب و طراحان آن‌ها است که برای طراحی عالی طراحی شده‌اند. میلیونها نفر از سراسر دنیا از بهترین طراحی برای دیدن آخرین گرایش‌ها طراحی، طراحان برای استخدام یا طراحی ایده استفاده می‌کنند. اگر شما به دنبال یک طراح وب با استعداد برای پروژه خود هستید، می‌توانید از طریق طراحان وب مرور کنید. این طراحان و طراحان وب مستقل حداقل یک طرح در اینجا دارند. یا اگر می‌خواهید سایت خود را ایجاد کنید، می‌توانید دایرکتوری برخی از بهترین تم‌های WordPress را از شرکای اصلی مورد اعتماد ما مشاهده کنید.

منبع