loading...

سفارش طراحی انواع وب سایت

بازدید : 25

طراحی سایت کارخانجات

کارخانجات و کارخانه های تولیدی برای فروش محصولاتشان همیشه به چندین بازاریاب و عرضه کننده نیازمندند ولی اگر یک کارخانه تازه تاسیس را در نظر بگیرید علاوه بر بازاریاب نیازمند جایگاهی برای تبلیغات در میان مردم نیز می‌باشد همچنین کارخانجات قدیمی نیز برای نگهداری مشتریان خود نیازمند چنین جایگاهی

hasti جمعه 16 آبان 1399 زمان : 12:11 نظرات (0)
بازدید : 41

طراحی سایت تالار پذیرایی

تبلیغات درگذشته جای خود را به شیوه جدید داده است. یکی از روش های موفق و پر بازده طراحی سایت می باشد. از کسب و کارهایی که نیاز به طراحی سایت دارد تالارهای پذیرایی می باشد .طراحی سایت تالار پذیرایی از راه های افزایش مشتری می باشد.

طراحی سایت تالار پذیرایی برای خوش نام شدن و معروف شدن آن بسیار تاثیرگذار می باشد. امروزه با روی کار آمدن آپارتمان نشینی و کوچک شدن ابعاد خانه ها نیاز به تالار برای مراسم جشن و عزا بیشتر شده است. بنابراین پیدا کردن یک تالار مناسب و آگاهی از منو و شرایط آن دارای اولویت می باشد. هنگام احتیاج به تالار برای مراسم ختم و عروسی اولین راهی که هر فرد به ذهنش خطور می کند، جستجو در اینترنت می باشد. بنابراین ایجاد یک وب سایت برای تالار خود مهم ترین قدم برای تبلیغات و افزایش درآمد می باشد.

hasti پنجشنبه 15 آبان 1399 زمان : 1:07 نظرات (0)
بازدید : 43

چگونه مدیریت برند بر روی خط پایین شما تاثیر مستقیم دارد

نوشته آلی دکر

یاد بگیرید چگونه یک برند ایجاد و مدیریت کنید که بر خط پایین شما تاثیر مثبت بگذارد

اگر کسب‌وکار شما یک نفر بود, برند شما شخصیت آن خواهد بود. این می‌تواند نحوه معرفی خود به دوستان جدید (er, مشتریان) و چگونگی ایجاد یک رابطه اعتماد با آن‌ها باشد. برند شما یک نهاد زنده و تنفسی است … و کار شما برای کمک به رشد و بهبود آن است.

این چیزی است که ما به مدیریت برند می‌گوییم.

hasti پنجشنبه 15 آبان 1399 زمان : 0:31 نظرات (0)
بازدید : 36

طراحی سایت حرفه ای و اهمیت آن

همیشه کسانی در کسب و کار موفق هستند که دارای نگاهی متفاوت بوده و ایده های جدید و خلاقانه داشته و ذهنیت های خود را در عمل به اجرا در آورند.

در حال حاضر نگاهی متفاوت به کسب و کار و تغییرات محسوس در روند صنعت و تجارت و خدمات در حال شکل گیری بوده و ایجاد ساختارهای نوین در این عرصه به عینه قابل مشاهده است.

hasti شنبه 10 آبان 1399 زمان : 18:57 نظرات (0)
بازدید : 37

امکانات و قابلیت های طراحی سایت تبلیغات

مانند هر وب سایت دیگری، سایت طراحی تبلیغات هم باید قابلیت ها و امکانات مناسبی داشته باشد تا بتواند افراد را جذب کند. به صورت خلاصه، مهم ترین هدفی که باید داشته باشید این است که رضایت کاربر را فراهم نمایید. در تمامی تصمیماتی که برای ساخت سایت تبلیغات می‌گیرید باید رضایت کاربر را در نظر داشته باشید.

 

hasti پنجشنبه 08 آبان 1399 زمان : 2:48 نظرات (0)
بازدید : 27

چگونه یک کتاب الکترونیکی از شروع تا پایان ارائه کنیم.



در سن دیگو, من رویای ویراستار مجله اصلی را داشتم. من حتی اولین انتشار, مجله صحنه نوجوان, با استفاده از کاغذ ساخت رنگی, نخ, و مصاحبه‌های عمیق با … پدرم را کنار هم گذاشتم.

hasti دوشنبه 05 آبان 1399 زمان : 14:12 نظرات (0)
بازدید : 33

چرا طراحی سایت پوشاک

از آن جایی که بیشتر وقت ما در فضای مجازی می‌گذرد، بیشتر لباس هایمان را هم از این طریق تهیه می‌کنیم. پس منطقی است که طراحی سایت فروشگاه لباس از نظر اقتصادی هوشمندانه است.

hasti یکشنبه 04 آبان 1399 زمان : 23:16 نظرات (0)
بازدید : 37

شهر قم با داشتن ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ نفر جمعیت هفتمین شهر پرجمعیت ایران لقب گرفته است . این شهر قطب مذهبی ایران نامیده میشود. قم پتاسیل های بسیار خوبی از لحاظ توریستی دارد و توانسته زائران متعددی از سراسر ایران و سایر کشورهای اسلامی به سمت خود جلب کند. شهر قم جدای از مباحث مذهبی از لحاظ صنعتی نیز پیشرفت های خوبی داشته و توانسته دراین زمینه نیز تولیید کنندگان و صنعت گران بیشماری را در خود جای دهد..


hasti پنجشنبه 01 آبان 1399 زمان : 21:04 نظرات (0)
بازدید : 35

طراحی وب سایت ارومیه و گسترش تجارت و بازرگانی

از گذشته ارومیه با قرارگیری بر سر چهارراه قفقاز ،میان‌رودان ،آسیای صغیر و شرق دریاچه ارومیه از اوضاع بازرگانی نیکویی برخوردار بوده‌است. در واقع ارومیه با قرارگیری بر سر راه‌های تجارتی به عنوان گمرکی برای صادرات و واردات کالا از ایران به دیگر نقاط و بالعکس بوده‌است. همچنین ارومیه محلی برای خرید و فروش محصولات کشاورزی و عشایری مردم اطراف این شهر بوده‌است.

hasti چهارشنبه 30 مهر 1399 زمان : 21:41 نظرات (0)

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 1,370
  • بازدید کلی : 5,954

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد